ساخت ابر پیاده‌راه «مسیر طبیعت» در قلب پایتخت

ابرپیاده‌راه مدرن پایتخت با عنوان «مسیر طبیعت» در محدوده منطقه ۶ تهران ساخته‌ می‌شود. شهردار منطقه ۶ دراین‌باره گفت: «بزرگراه و تونل رسالت در محدوده منطقه ۶ قرار گرفته است. ما از پوسته تونل استفاده می‌کنیم و این ابرپیاده‌راه را که قرار است به  یکی از جذابیت‌های گردشگری تهران تبدیل شود ایجاد خواهیم کرد.» «مسعود […]

ابرپیاده‌راه مدرن پایتخت با عنوان «مسیر طبیعت» در محدوده منطقه ۶ تهران ساخته‌ می‌شود.

شهردار منطقه ۶ دراین‌باره گفت: «بزرگراه و تونل رسالت در محدوده منطقه ۶ قرار گرفته است. ما از پوسته تونل استفاده می‌کنیم و این ابرپیاده‌راه را که قرار است به  یکی از جذابیت‌های گردشگری تهران تبدیل شود ایجاد خواهیم کرد.»

«مسعود رنجبریان» ادامه داد: «این پیاده‌راه مدرن به مساحت ۴۰ هزار مترمربع از تقاطع خیابان رز در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی شروع و از طریق پل روگذر در خیابان آفریقا به اراضی عباس‌آباد منتهی خواهدشد.»

او افزود: «در ادامه این مسیر روی خیابان گاندی و خیابان ولی‌عصر(عج) پل بزرگی قرار دارد که در آنجا مسیر دوچرخه‌سواری و اسباب بازی و سرگرمی ایجاد خواهدشد تا همه شهروندان تهرانی از آن استفاده کنند.»

به گفته شهردار منطقه۶ با اجرای این طرح تغییرات ترافیکی مثبتی در بخش‌های مرکزی تهران رخ می‌دهد، همچنین پدیده شب‌مردگی که از مشکلات شایع قلب پایتخت است برطرف می‌شود. ساخت مسیر گردشگری و پیاده‌روی در طرح تفضیلی پیش‌بینی شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر