ساخت برج و اهتزاز پرچم در مبادی ورودی شهر تنکابن

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در مبادی ورودی شرقی و غربی شهر تنکابن ۲ برج پرچم به همت شهرداری نصب و با حضور مسئولین ارشد شهرستان همراه با اهتزاز پرچم ها این طرح افتتاح گردید. شهردار تنکابن در مراسم به اهتزاز درآوردن ۲ پرچم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر درباره جزئیات طرح گفت: طول میله […]

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در مبادی ورودی شرقی و غربی شهر تنکابن ۲ برج پرچم به همت شهرداری نصب و با حضور مسئولین ارشد شهرستان همراه با اهتزاز پرچم ها این طرح افتتاح گردید.

شهردار تنکابن در مراسم به اهتزاز درآوردن ۲ پرچم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر درباره جزئیات طرح گفت: طول میله های این سازه ها ۳۶ متر و ابعاد پرچم به طول ۹ در ۱۶ متر است و حدود ۱۰۰ مترمکعب بتن ریزی نیز برای زیرسازی و نصب میله ها انجام شده است.

محمد ابراهیم لاریجانی در گفت گو باایسنا خاطرنشان کرد: این پرچم ها در تمام طول سال برافراشته خواهند بود و فقط در ایام شهادت بانو فاطمه زهرا (س) و حضرت سیدالشهدا (ع) با یک پرچم مشکی برای برپایی مراسم عزا تعویض خواهند شد.

وی با گلایه از اینکه برخی اتفاقات کوچک در شهرستان بسیار سخت محقق می شود به بخشی از عملکرد شهرداری اشاره و عنوان کرد: طی بازدید کارشناسان فنی اداره کل محیط زیست شهرداری های کشور و همچنین کارشناسان سازمان مدیریت پسماند استان و استانداری مازندران از سایت زباله پرده سر تصمیمات ارزشمندی انجام گرفت.

شهردار تنکابن افزود: ساماندهی محل دفن زباله شامل زهکشی، شیب بندی و لوله گذاری و نحوه صحیح دپوی زباله، ساخت سوله و محل تخمیر زباله برای گسترش ظرفیت کود کمپوست و ایجاد تصفیه خانه شیرابه با شرایط فنی جدید ابلاغ شده از سوی سازمان شهرداری ها برخی تصمیمات و برنامه های شهرداری برای ساماندهی سایت زباله تنکابن است.

ساخت برج و اهتزاز پرچم در مبادی ورودی شهر تنکابن

لاریجانی با بیان اینکه طی بازدید مشخص شد پروژه تونلینیگ به لحاظ فنی مورد تایید سازمان شهرداری ها نبود گفت: در این راستا ادامه فعالیت این طرح متوقف شد و همچنین در مورد پروژه تصفیه خانه شیرابه، شرایط فنی جدید از سوی سازمان شهرداری ها به شهرداری تنکابن جهت ادامه کار ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در بازدید وزیر کشور از سایت زباله پرده و تشریح مشکلات، اعتبار خوبی برای ساماندهی محل علاوه بر اعتبار در نظر گرفته شهرداری اختصاص یافت یادآور شد: بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری تنکابن در سال ۱۴۰۱ شامل آسفالت معابر، اصلاح کانال ها و هدایت آب های سطحی، اصلاح روشنایی معابر، احداث باغ گیاهشناسی، اصلاح هندسی معابر، اصلاح بریدهای عرضی رودخانه چشمه کیله، ایجاد زیرساخت تفرجگاه ساحلی و ساخت و احیا و اصلاح مبلمان شهری خواهد بود.

شهردار تنکابن به پروژه های مطالعاتی شهرداری در سال ۱۴۰۱ نیز اشاره و عنوان کرد: مطالعات تکمیلی طرح تفصیلی شهر، تدوین سند برنامه ۱۰ ساله تنکابن، مطالعات احداث بلوار ساحلی و تفرج گاه ها، طرح منطقه گردشگری چشمه کیله، اطلس سرمایه گذاری، مطالعه جامع ترافیکی شهر و مطالعه زمین لغزش لندفیل سایت زباله پرده سر بخشی از طرح های مطالعاتی شهرداری است.

لاریجانی با بیان اینکه برخی ناآگاهی ها نسبت به عملکرد شهرداری باعث سوء تعبیرها و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات شهرداری تنکابن می شود اضافه کرد: شماره تلفن ۱۳۷ و نرم افزار ۱۳۷ بزودی با مکانی مستقل برای دریافت نظرات همشهریان و پاسخگویی به آنان راه اندازی می شود و صفحه اینستاگرام با آدرس shahrdari.tonekabon@ و نیز درگاه اینترنتی شهرداری تنکابن به آدرس http://tonekabon.ir در جهت شفاف سازی عملکرد شهرداری و تعامل دوسویه با همشهریان مهیا و در نظر گرفته شده است.

منبع خبر