سازمان همیاری شهرداری های استان همیار واقعی شهرداری ها است

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های اصفهان در جلسه دیدار و گفت و گو با شهردار زیار و معاونین ایشان با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان همیار واقعی شهرداری ها است و شهرداری ها سهام داران اصلی این سازمان هستند گفت: بایستی ظرفیت ها و زمینه های همکاری بیشتر سازمان با شهرداری […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های اصفهان در جلسه دیدار و گفت و گو با شهردار زیار و معاونین ایشان با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان همیار واقعی شهرداری ها است و شهرداری ها سهام داران اصلی این سازمان هستند گفت: بایستی ظرفیت ها و زمینه های همکاری بیشتر سازمان با شهرداری ها مورد بررسی جدی قرار گیرد.
رسول جهانگیری ضمن ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بر آمادگی کامل سازمان همیاری برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری ها به خصوص شهرداری زیار تاکید کرد.
وی با اشاره به وظایف و اهداف سازمان همیاری افزود: اعتماد سازی و شفاف سازی از اهداف اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان است .
شهردار زیار نیز در این نشست صمیمی ضمن استقبال گرم از این اقدام شایسته مدیر عامل سازمان عنوان کرد: قطعا رویکرد جدید مدیریت سازمان همیاری شهرداری های استان موجب دلگرمی شهرداران و پرسنل شهرداری های استان خواهد شد.
سید رسول داودی با اشاره به برخی درخواست ها و مشکلات حوزه مدیریت شهری درراستای خدمات رسانی به مردم شریف شهر زیار خواستار حمایت بیشتر سازمان همیاری در حوزه های مختلف از جمله بازرگانی و فناوری اطلاعات شد.