نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: 

 سازمان پست باید متناسب با شرایط روز جامعه رشد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: بازار الکترونیکی سازمان پست فرصت خوبی برای ارائه محصولات تولیدکنندگان خرد است و عرضه الکترونیکی محصولات، بهره‌وری و سودتمام شده تولیدکننده را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین-هرمزگان- حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  در دیدار مدیرکل پست استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، پست را جزو قدیمی‌ترن خدمات ارائه دهنده حکومت‌ها دانست و اظهار کرد: تمام حکومت‌ها حتی در ۲ هزار سال پیش مجموعه ارسال اطلاعات و نامه‌ها را داشتند تا ارتباط بشری با توجه به بعد مسافت و عدم وجود امکانات در آن دوران تقویت شود.

 

وی، با ذکر این نکته که در سیر تکامل بشر، پست باید متناسب با زمان رشد کند، عنوان کرد: نوع تعاملات و ارتباطات بشر به واسطه رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی دچار تغییر شده است به همین جهت ارتقاء ظرفیت‌های پست متناسب با زمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اقدام ارزنده سازمان پست برای ایجاد سکوی دیجیتالی جهت عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد، عنوان کرد: بازار الکترونیکی که توسط پست ایجاد شده مکان خوبی برای عرضه برخی از محصولات صنایع دستی و کشاورزی روستا نشینان است.