ساماندهی بوستان‌های شهر مبارکه در دستور کار شهرداری است

سرپرست شهرداری مبارکه گفت: ساماندهی فضای سبز پارک‌ها و نوسازی، تامین روشنایی، به‌روزرسانی وسایل بازی و رسیدگی مستمر به نظافت بوستان‌ها با توجه به آغاز فصل تابستان در اولویت و دستور کار شهرداری قرار دارد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، مصطفی رحیمی در بازدید از سازمان سیما، […]

سرپرست شهرداری مبارکه گفت: ساماندهی فضای سبز پارک‌ها و نوسازی، تامین روشنایی، به‌روزرسانی وسایل بازی و رسیدگی مستمر به نظافت بوستان‌ها با توجه به آغاز فصل تابستان در اولویت و دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، مصطفی رحیمی در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مبارکه با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری فضای سبز موجود، اظهار کرد: فضای سبز موجود در بوستان‌ها و معابر سطح شهر از مهم‌ترین مؤلفه‌های سیما و منظر شهری است.

وی با بیان اینکه لازمه داشتن شهری زیبا و آراسته، رسیدگی مداوم به فضای سبز است افزود: ساماندهی تمام بوستان‌های سطح شهر با هدف بهسازی محیطی، ایجاد انگیزه برای استفاده شهروندان و ارتقای کیفیت فضای سبز در دستور کار شهرداری مبارکه قرار دارد.

سرپرست شهرداری مبارکه با اشاره به اهمیت به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری برای رفاه شهروندان، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان و حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر باید فضای تفریحی برای استقبال خانواده‌ها مهیا شود.

رحیمی با بیان اینکه تأمین روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها یکی از شاخص‌های مهم ترغیب شهروندان برای حضور در بوستان‌ها است، اضافه کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهرها می‌شود و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌کند.

وی گفت: امیدواریم با حمایت‌ها و همکاری همشهریان در اداره پارک‌ها که اصالت وجودی آن‌ها نگهداری توسط خود مردم است، بتوانیم شادابی و نشاط را بیش از پیش برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.