ساماندهی پل‌های قدیمی زرند

شهردار زرند گفت: مسدود شدن پل‌های غیر استاندارد در زمان انتقال آب و بارندگی‌ها یکی از مشکلات اساسی شهرداری است؛ بنابراین پل‌های بتنی که شکسته یا کوچک‌تر از حد استاندارد باشد در این طرح جمع‌آوری می‌شود. علی ضیاءالدینی از آمادگی شهرداری برای کمک به شهرداری رفسنجان در راستای تخلیه آب از فضاهای شهری خبر داد و […]

شهردار زرند گفت: مسدود شدن پل‌های غیر استاندارد در زمان انتقال آب و بارندگی‌ها یکی از مشکلات اساسی شهرداری است؛ بنابراین پل‌های بتنی که شکسته یا کوچک‌تر از حد استاندارد باشد در این طرح جمع‌آوری می‌شود.

علی ضیاءالدینی از آمادگی شهرداری برای کمک به شهرداری رفسنجان در راستای تخلیه آب از فضاهای شهری خبر داد و گفت: در راستای همکاری و رفع مشکل شهروندان رفسنجان و بنا به درخواست شهرداری این شهر یک دستگاه تانکر ۱۳ هزار لیتری به این شهرستان اعزام شده است.

وی از ساماندهی سیل بندها شهرک زیتون و بازگشایی مسیر آب خبر داد و افزود: با توجه به احتمال سیل در قسمت‌های شرقی و حرکت این آب‌ها به سمت شهرک زیتون، تقویت سیل بندهای پایین دست حد فاصل شهرک رزمندگان تا زیتون در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

شهردار زرند ادامه داد: تحکیم مسیرهایی که به عنوان محافظ و ایمنی شهر در بحث سیلاب است؛ به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادیم؛ و تاکنون بخشی از این مسیل‌ها استحکام سازی شده است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر تهدید نبوده است، گفت: بازگشایی مسیر هدایت و انتقال آب به رودخانه‌های قدیمی نیز توسط شهرداری زرند در حال انجام؛ تا در صورت بارندگی هدایت به قسمت‌های غیر مسکونی انجام گیرد، با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی شهروندان در زمان بارندگی‌ها باشیم.

وی از حذف پل‌های غیر استاندارد شهر خبر داد و گفت: مسدود شدن پل‌های غیر استاندارد در زمان انتقال آب و بارندگی‌ها یکی از مشکلات اساسی شهرداری است، پل‌های بتنی که شکسته و یا کوچک‌تر از حد استاندارد باشد در این طرح جمع‌آوری می‌شوند.

شهردار زرند گفت: این طرح با همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری انجام می‌شود، تمام پل‌های شناسایی شده و تخریب و جمع‌آوری خواهد شد.

منبع خبر