ستادهای اسکان نوروزی در آبادان تدارک دیده شد

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: شهرداری این شهرستان آمادگی برای ایجاد چهارستاد اسکان نوروزی را دارد و در صورت بالا بودن تعداد میهمانان نوروزی از ۲ تا سه پارک نیز برای اسکان افراد استفاده می شود. به گفته او رنگ آمیزی و کاشت گل در فضای سبز شهری نیز آغاز شده است و تلاش ها بر این […]

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: شهرداری این شهرستان آمادگی برای ایجاد چهارستاد اسکان نوروزی را دارد و در صورت بالا بودن تعداد میهمانان نوروزی از ۲ تا سه پارک نیز برای اسکان افراد استفاده می شود.

به گفته او رنگ آمیزی و کاشت گل در فضای سبز شهری نیز آغاز شده است و تلاش ها بر این است تا پیش از نوروز چهره ی شهر مناسب سال جدید شود.

این مسئول از نبود نیروی بازدارنده برای جلوگیری از سرقت اموال شهرداری به علت هزینه بر بودن آن برای این مجموعه خبر داد و گفت: همراهی گزارشات شهروندی با گشت های نیروی انتظامی می تواند مانع از اینگونه سرقت ها شود.

شهردار آبادان از پلمب ضایعاتی های متخلف در سطح این شهر خبر داد و گفت: بنا بر امضای تفاهمنامه ای از سوی این مجموعه و سازمان منطقه آزاد اروند قرار است از سال جدید مشاغل مزاحم به مکانی خارج از شهر آبادان منتقل می شوند.

وجود انبارهای ضایعاتی در سطح شهر آبادان نارضایتی شهروندان را به همراه دارد و در برخی از این انبارهای ضایعاتی اموال سرقتی نیز کشف شده است.

مشاغل و اصناف مزاحم  شهرداری بر اساس قانون شهرداری ها مجاز به فعالیت در سطح شهرستان نیستند.

منبع خبر