سرعت خدمات رسانی با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۲۲ پایتخت

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر سرعت خدمات رسانی مدیریت شهری افزایش پیدا کرده و رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نگهداشت شهر در محدوده ناحیه یک این منطقه اظهار داشت: عوامل […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر سرعت خدمات رسانی مدیریت شهری افزایش پیدا کرده و رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نگهداشت شهر در محدوده ناحیه یک این منطقه اظهار داشت: عوامل خدمات شهری به شکل مدوام مشغول فعالیت و خدمات رسانی در شهر هستند، اما اینکه در یک روز مشخص تمامی تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در یک محله متمرکز می شوند و به شکل اساسی اقدام به فعالیت می کنند موجب رفع مشکلات و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان می شود.
او افزود: از زمان اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تا به امروز رضایت شهروندان به وجود آمده به طوری که شهروندان که مشاهده می کنند نیروهای مختلف امور شهری در محل سکونت آنها حضور پیدا کردند و مشغول خدمات رسانی هستند ابراز رضایت دارند.
محمدی ادامه داد: اجرای طرح تحول نگهداشت شهر را می توان به دو دسته تقسیم کرد، دسته نخست مربوط به فعالیت های جاری مانند رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی پرچسب ها تبلیغاتی غیر مجاز، رسیدگی به فضای سبز و….است، دسته دوم بر می گردد به اقدامات پایشی که فعالیت های عمرانی را در بر دارد.
شهردار این منطقه گفت: در طرح تحول نگهداشت شهر شهرداران نواحی اقدام به پایش محیط اجرای طرح می کنند و مشکلاتی که در حوزه عمرانی باشد را پایش و در دستور کار خود برای رفع مشکلات آن محیط قرار خواهند داد؛ در مجموع با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر سرعت خدمات رسانی مدیریت شهری افزایش پیدا کرده و موجب رضایت شهروندان شده است.

منبع خبر