سرپرست بخشداری بمانی شهرستان سیریک منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان با حکم استاندار هرمزگان محمد قورچی زاده به عنوان سرپرست بخشداری بمانی منصوب شد. مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حکمی محمد قورچی زاده را به سمت سرپرست بخشداری منصوب کرد. در حکم استاندار هرمزگان خطاب به قورچی زاده آمده است: در […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان با حکم استاندار هرمزگان محمد قورچی زاده به عنوان سرپرست بخشداری بمانی منصوب شد. مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حکمی محمد قورچی زاده را به سمت سرپرست بخشداری منصوب کرد.
در حکم استاندار هرمزگان خطاب به قورچی زاده آمده است: در اجرای تفویض اختیار نامه شماره ۱۶۳۰۱۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ وزیر محترم کشور و پیشنهاد فرماندار شهرستان سیریک،جنابعالی را به سمت سرپرست بخشداری بمانی منصوب می نمایم. انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه های کشوری و لشکری و با بهره گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نمایید. همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان و بخش بمانی شهرستان سیریک دانسته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید. توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
گفتنی است تا پیش از این، اسحق ذاکری به عنوان بخشدار بمانی فعالیت داشت.قورچی زاده کارشناس روابط عمومی فرمانداری سیریک و خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیچ فارس را در کارنامه خود دارد.