سرپرست شهرداری آبادان: پروژه‌های عمران شهری آبادان عملیاتی خواهد شد

سرپرست شهرداری آبادان گفت: پروژه‌های عمران شهری آبادان با انجام اقدامات قانونی بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، محمدرضا متور اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی آبادان از پروژه های ذیحسابی به شمار می رود که ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی است که […]

سرپرست شهرداری آبادان گفت: پروژه‌های عمران شهری آبادان با انجام اقدامات قانونی بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، محمدرضا متور اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی آبادان از پروژه های ذیحسابی به شمار می رود که ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی است که تا کنون ۷۰۰ میلیارد ریال در اختیار شهرداری قرار گرفته و با شروع پروژه‌ها ۴۰ میلیارد تومان دیگر به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها در چند روز آینده پس از مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری آبادان تعداد پروژه‌های عمرانی در این شهر را پنج پروژه عنوان کرد و گفت: مراحل مناقصه این پروژه‌ها پس از تصمیم گیری صورت گرفته بدلیل مشکلاتی که داشت تجدید شد.

متور بیان کرد: البته یک پروژه در منطقه امیرآباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در مساحت ۱۶ هکتار مشخص شده که پیمانکار آن با نام شرکت راه سازان گرمسیر که دارای تجهیزات کامل، ۲ کارخانه آسفالت و ماشین آلات راه سازی است در حال تجهیز کارگاه است و عملیات اجرایی آن در ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیمانکاران چهار پروژه دیگر پس از مراحل مناقصه در ۱۲ روز آینده مشخص خواهند شد تا شاهد تحول عمرانی در آبادان باشیم، با انجام این پروژه‌ها امسال ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر از معابر آبادان آسفالت خواهند شد.

منبع خبر