سوال نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی ورزشگاه مشهد در دستورکار قرار گرفت

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس از ثبت سوال جمعی از نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی روی داده در جریان بازی فوتبال روز گذشته در مشهد خبر داد.

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حواشی پیش‌آمده در جریان بازی روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد، اظهار داشت: با توجه به این حواشی طرح سؤال اینجانب و جمعی از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص علت بروز این تخلف ثبت شده و در هفته آینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: هدف از طرح این سؤال از وزیر کشور این است که زمینه برای شفاف‌ شدن مسأله و برخورد با مقصرین احتمالی و نیز جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در آغاز سال جدید فراهم شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس تأکید کرد: صرف نظر از اینکه علت حواشی روز گذشته در جریان این بازی فوتبال چه بوده و چه توجیهی برای ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه وجود داشته، حرف اصلی ما برخورد با کسانی است که به جای آرام کردن فضا و حفظ آرامش مردم، دست به اقدامات تحریم‌آمیز زده‌اند و برای کشور هزینه درست می‌کنند.

 

زنگنه افزود: ما معتقدیم در تمام این مسائل و موارد مشابه باید بر اساس قانون و با رعایت حقوق مردم اقدام شود تا فرصت سوء استفاده به بدخواهان داده نشود.

در سوال نمایندگان از وزیر کشور آمده است: با توجه به حواشی پیش آمده در بازی ایران – لبنان و اعتراض جمعی از بانوان کشور نسبت به شیوه رفتار صورت گرفته، ضروری است وزارت محترم کشور نسبت به علل و عوامل و مسببین حواشی مزبور و نیز در خصوص اقدامات آن وزارتخانه در جهت تامین امنیت بانوان و خواهران محترم تماشاگر، توصیحات لازم را به مجلس ارائه نماید.

گفتنی است؛ رئیس جمهور هم امروز به وزیر کشور دستور داد تا حواشی پیش آمده در جریان دیدار روز گذشته تیم‌های ملی ایران و لبنان در مشهد را‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کرده و به وی گزارش دهد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منبع خبر : خبرگزاری فارس