سوم خرداد عملیات اجرایی بوستان محله میراشرف اردبیل آغاز می شود

شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد. محمود صفری با اعلام این خبر افزود: این بوستان با وسعتی مناسب و باهدف جبران بخشی از کمبود فضای سبز شهری به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل اجرا می‌شود. این مسئول تصریح کرد: بوستان […]

شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

محمود صفری با اعلام این خبر افزود: این بوستان با وسعتی مناسب و باهدف جبران بخشی از کمبود فضای سبز شهری به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بوستان ۶ هکتاری میراشرف جهت استفاده عموم شهروندان ساکن در محدوده خیابان وحدت و محله میراشرف آماده‌سازی خواهد شد.

وی بودجه تعیین شده برای اجرای این بوستان را ۷۰ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد: با حمایت رئیس و اعضای شورای شهر وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده برای توسعه متوازن شهر اجرا شود.

صفری ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های نیروی انسانی در بدنه مدیریت شهری همه وعده‌ها در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری به مرحله تحقق برسد.

منبع خبر