معاون شهردار منطقه۲۲ خبرداد؛

شروع ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی تهران با نصب نیوجرسی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از ایمن سازی مسیر شرق به غرب شهید خرازی محدوده بعد از ایرانمال خبر داد و گفت: عملیات نصب نیوجرسی در این محدوده آغاز شده و در حال نصب است. سید […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از ایمن سازی مسیر شرق به غرب شهید خرازی محدوده بعد از ایرانمال خبر داد و گفت: عملیات نصب نیوجرسی در این محدوده آغاز شده و در حال نصب است.
سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: در راستای کاهش آمار سوانح، تصادفات و ارتقاء سطح ایمنی رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین عبوری، مسیر شرق به غرب شهید خرازی محدوده بعد از ایرانمال با اعمال تدابیری مانند تثبیت نیوجرسی ایمن‌سازی می‌شود.
وی افزود: با توجه به اجرای طرح‌های ایمن‌سازی در قالب تهیه و نصب حفاظ‌های طولی بتنی در بزرگراه‌ها و ضرورت آشکارسازی و نصب علائم هشداری، پس از بازدیدهای میدانی، نیازسنجی و اولویت‌بندی معابر، طرح آشکارسازی نیوجرسی‌های نصب‌شده را آغاز شده است.