شناسایی و ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری در منطقه ۱۳ تهران

جلسه بررسی و رفع مشکلات فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی ۴ گانه وجمعی از مدیران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت : طرح ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری با هدف حذف زوائد بصری و ایجاد فضای […]

جلسه بررسی و رفع مشکلات فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی ۴ گانه وجمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت : طرح ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری با هدف حذف زوائد بصری و ایجاد فضای امن زندگی برای شهروندان انجام شده و ادامه دارد.
وی سنجش و بررسی  موضوع آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۳ را دارای اولویت اعلام و بر شناسایی و ساماندهی هرچه سریع‌تر نقاط بی دفاع شهری با همکاری سایر سازمان های ذیربط تاکید کرد و گفت : تاکنون تعدادی از نقاط بی دفاع شهری در منطقه احصا شده ودر این جلسه ساماندهی نقاط دیگری از  این موارد  در دستورکار قرار گرفت.
شهردار منطقه۱۳ افزود: شناسایی فضاهای بی دفاع شهری، یکی از پروژه های محلی در مقیاس خرد با ماهیت اجرایی کوتاه مدت است، که در صورت عملی شدن آن همگام با مشارکت و تشریک مساعی ساکنان، به مطلوبیت، اعتماد، مشارکت و رضایت شهروندان  می انجامد.
وی همچنین از شهروندان و معتمدان محلی  درخواست کرد تا برای  تعریض خیابان‌ها و اجرای هرچه سریع‌تر طرح عقب‌نشینی ساختمان‌ها با شهرداری همکاری کنند و در شناسایی فضاهای ناامن شهری از طریق سامانه ۱۳۷، مشارکت داشته باشند.

منبع خبر