شهربازی لاله پلمب شد

شهرداران انلاین/براساس بازدید کارشناسان مرکز بهداشت اراک و با پیگیری فرماندار اراک و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و با توجه به علت وضعیت قرمز شهرستان اراک، بی توجهی مدیریت شهربازی لاله، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور شهربازی لاله اراک پلمب شد. این اقدام به دلیل به بی توجهی […]

شهرداران انلاین/براساس بازدید کارشناسان مرکز بهداشت اراک و با پیگیری فرماندار اراک و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و با توجه به علت وضعیت قرمز شهرستان اراک، بی توجهی مدیریت شهربازی لاله، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور شهربازی لاله اراک پلمب شد.

این اقدام به دلیل به بی توجهی مدیریت این شهربازی به وضعیت قرمز اراک و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: شهربازی لاله به دلیل بی توجهی به کرونا در شب گذشته توسط کارشناسان بهداشت محیط پلمب شد.

سید محمد جمالیان، رعایت محدودیت‌های کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی را مهم عنوان کرد و گفت: به علت افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، وضعیت قرمز شهرستان و بی توجهی مدیریت شهربازی لاله اراک، ازدحام و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک از محل مربوطه بازدید به عمل آوردند و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، این محل در شب گذشته پلمب شد.