شهرداری رفسنجان به جمع شهرداری های الکترونیک پیوست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از راه اندازی به روزترین نرم افزار شهرسازی کشور در شهرداری رفسنجان از تیرماه سال جاری خبر داد. علیرضا پورغلامحسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: از آنجایی که محیط کنونی پیرامون سازمان ها پویاتر از گذشته بوده و برای موفقیت در چنین محیطی ضروری است سازمان […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از راه اندازی به روزترین نرم افزار شهرسازی کشور در شهرداری رفسنجان از تیرماه سال جاری خبر داد.

علیرضا پورغلامحسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: از آنجایی که محیط کنونی پیرامون سازمان ها پویاتر از گذشته بوده و برای موفقیت در چنین محیطی ضروری است سازمان ها به سمت انعطاف پذیری، پویایی و تحول حرکت نمایند.

وی افزود: در این راستا شهرداری رفسنجان در دوره جدید با هدف تسهیل در کار ارباب رجوع، تحول در حوزه نرم افزارهای شهرداری را در تمام حوزه های اعم از شهرسازی، مالی، عمرانی و… دنبال کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در حال حاضر بروزترین نرم افزار شهرسازی کشور در شهرداری رفسنجان خریداری شده و نصب آزمایشی آن از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و از ۱۴ تیرماه رسماً راه اندازی خواهد شد.
پورغلامحسینی با بیان اینکه برون سپاری و ارائه خدمات الکترونیک از اهداف این نرم افزار است، خاطرنشان کرد: از این پس شهروندان می‌توانند بخشی از درخواست‌های شهرسازی خود را بدون مراجعه به شهرداری انجام دهند.

وی عنوان کرد: تحول اداری در سازمان از آن جهت ضرورت می یابد که شرط تمام و بقای هر سازمان، هماهنگ شدن با تغییرات محیط داخلی و خارجی است. بر همین اساس موضوع پیاده سازی تحول در نظام اداری، محور تلاش‌های مدیریت جدید شهرداری رفسنجان است.

منبع خبر