شهرداری شیروان در آستانه سال نو ۹۰۰ هزار شاخه گل کاشت

شهردار شیروان با بیان اینکه ۹۰۰ شاخه گل در آستانه نوروز در این شهر کاشته شده است، برنامه های نوروزی شهرداری شیروان را تشریح کرد. عین الله احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زیباسازی و بازپیرایی شهر برای استقبال از سال نو با کاشت ۹۰۰ هزار شاخه گل، نورپردازی و نورافشانی شهر، […]

شهردار شیروان با بیان اینکه ۹۰۰ شاخه گل در آستانه نوروز در این شهر کاشته شده است، برنامه های نوروزی شهرداری شیروان را تشریح کرد.

عین الله احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زیباسازی و بازپیرایی شهر برای استقبال از سال نو با کاشت ۹۰۰ هزار شاخه گل، نورپردازی و نورافشانی شهر، فضاسازی میادین، پارک‌ها و تبلیغات محیطی در حال انجام است و به یاری خدا نوروز به یاد ماندنی برای مسافران و شهروندان در پیش رو خواهد بود.

شهردار شیروان ادامه داد: توجه ویژه نوسازی فضای سبز اصلاح و مرمت معابر شهری، رنگ آمیزی جداول و نقاشی های ویژه در دیوارهای شهر، گلکاری و غرس نهال، لکه گیری و آسفالت معابر، راه انداختن کاروان های شادی دگرگونی چهره شهر، نظافت عمومی تجهیزات پارک ها و بوستان ها، برگزاری سفره های هفت سین، ساماندهی آژانس‌ها و تاکسی های عمومی درون شهری، آماده سازی گود کشتی با چوخه، خانه تکانی شهر بخشی از اقدامات انجام شده است.

وی افزود: همچنین مراسم استقبال از زائران جمع آوری زباله و نخاله، شست و شوی خیابان ها، ممنوعیت حفاری، انجام چراغانی مشارکت در برنامه های هنری، دینی، مذهبی و فرهنگی، آماده سازی ۱۰۰ درصد مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی شهرداری شیروان نیز بخشی از خدمات ارزنده است که خادمان شهر برای مردم شیروان و مسافران امام رضا (ع) به یادگار می گذارند.

شهردار شیروان گفت: شورای اسلامی و شهرداری امید دارد که در سال نو در ادامه برنامه های بلندمدت ترسیم شده در مسیر پویایی و شکوفایی حرکت نماید و مدیریت شهری در راس امور و برنامه های خود به‌عنوان منتخبان ملت همگان را به تلاش کوشش و حرکت در جهت تحقق برنامه های مدیریت شهری فرا می خواند.

منبع خبر