شهردار بابلسر: لایروبی بابلرود اولویت کاری شهرداری است

شهردار بابلسر گفت: لایروبی بابلرود، اولویت کاری شهرداری بابلسر است. مجید صیادیان سه‌شنبه_ بیست‌وهشتم تیرماه_ در بازدید از روند لایروبی رودخانه بابلرود، اظهار کرد: مطالبه بحق و چندین ساله شهروندان مبنی بر ساماندهی و سازماندهی رودخانه بابلرود به‌عنوان یکی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم شهر، همچنان در دستور و اولویت کاری شهرداری است. وی افزود: […]

شهردار بابلسر گفت: لایروبی بابلرود، اولویت کاری شهرداری بابلسر است.

مجید صیادیان سه‌شنبه_ بیست‌وهشتم تیرماه_ در بازدید از روند لایروبی رودخانه بابلرود، اظهار کرد: مطالبه بحق و چندین ساله شهروندان مبنی بر ساماندهی و سازماندهی رودخانه بابلرود به‌عنوان یکی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم شهر، همچنان در دستور و اولویت کاری شهرداری است.

وی افزود: لایروبی ضلع جنوبی و دهنه رودخانه بابلرود به پایان رسیده است و در حال بررسی لایروبی رودخانه میانی این رودخانه هستیم.

شهردار بابلسر با تاکید بر اینکه روند لایروبی متوقف نشده است و شهروندان باید صبور باشند، خاطرنشان کرد: به دلیل فصل گرما، عمق رودخانه بسیار کاهش پیدا کرده و رفت‌وآمد «بارج» را با مشکل مواجه کرده است که پس از بررسی، به‌زودی لایروبی قسمت میانی آغاز خواهد شد.

صیادیان با اشاره به اهمیت زیباسازی رودخانه‌ها در ایجاد فضای بصری مناسب در شهرها، تاکید کرد: تلاش خود را برای بازپیرایی رودخانه بابلرود انجام می‌دهیم.

منبع خبر