شهردار بجنورد : اراضی دولتی از پرداخت سهم ۱۰ درصد شهرداری معاف شدند

شهردار بجنورد گفت: در استعلامی که از معاون حقوقی رئیس جمهور انجام شده است، اراضی دولتی را از پرداخت سهم ۱۰ درصدی شهرداری معاف اعلام کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بجنورد، دکتر حمیدی اظهار کرد: در استعلامی که از معاونت حقوقی رئیس جمهور انجام شده است، اراضی دولتی از پرداخت سهم ۱۰ درصدی شهرداری […]

شهردار بجنورد گفت: در استعلامی که از معاون حقوقی رئیس جمهور انجام شده است، اراضی دولتی را از پرداخت سهم ۱۰ درصدی شهرداری معاف اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بجنورد، دکتر حمیدی اظهار کرد: در استعلامی که از معاونت حقوقی رئیس جمهور انجام شده است، اراضی دولتی از پرداخت سهم ۱۰ درصدی شهرداری معاف شدند.

وی ادامه داد: سرانه‌های خدماتی باید به شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان اختصاص پیدا کند تا شهر در این زمینه دچار مشکل نشود و در صورت ضرورت اعضای شورای اسلامی شهر درباره تغییر کاربری‌های انجام شده توسط کمیسیون ماده ۵ و پرداخت سهم ۱۰ درصد شهرداری با دستگاه‌های مربوطه مکاتبه کند.

شهردار بجنورد تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری بر اساس صورت جلسه تنظیم شده، تمام مراحل مربوط به آسفالت حفاری‌های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب برعهده این شرکت است، اما به دلایل متعدد تا مردادماه سال جاری این شرکت به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است، این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و شهرداری نیز در این راستا مسئولیتی ندارد و ما نیز اعتراض خود را در این خصوص اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته سرویس‌های بهداشتی موجود در پارک‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شهروندان درخواست بهسازی آن‌ها را دارند، خاطرنشان کرد: از آن جایی که تمام سرویس‌های بهداشتی در زیرزمین احداث شده‌اند و افراد مسن نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، تصمیم به جابه‌جایی گرفته شده تا بر اساس نقشه‌های جدید احداث شوند.

منبع خبر