شهردار بجنورد : ۲۰ درصد از معابر بجنورد مرکز خراسان‌شمالی خاکی است

شهردار بجنورد گفت: مرکز خراسان شمالی دارای چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع معبر است که ۹۰۰ هزار متر مربع معادل ۲۰ درصد از معابر این شهر خاکی است. جواد حمیدی راوری اظهار داشت: حدود ۲ میلیون مترمربع از معابر بجنورد نیز نیاز به روکش آسفالت دارد. وی تصریح کرد: آسفالت این معابر در اولویت […]

شهردار بجنورد گفت: مرکز خراسان شمالی دارای چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع معبر است که ۹۰۰ هزار متر مربع معادل ۲۰ درصد از معابر این شهر خاکی است.

جواد حمیدی راوری اظهار داشت: حدود ۲ میلیون مترمربع از معابر بجنورد نیز نیاز به روکش آسفالت دارد.

وی تصریح کرد: آسفالت این معابر در اولویت قرار دارد و اکنون اکیپ‌های مختلف در مناطق حاشیه‌ای شهر برای آسفالت خیابان ها فعال هستند.

شهردار بجنورد با بیان اینکه بیش از ۱۰ تیم در مرکز استان مشغول آسفالت و لگه‌گیری هستند افزود: تیم‌هایی نیز نسبت به لکه‌گیری آسفالت معابر هسته مرکزی شهر اقدام می‌کنند و تمامی این طرح‌ها تا پایان امسال اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری حدود ۱۷۰ هزار مترمربع از معابر مرکز استان لکه‌گیری و آسفالت شده است.

حمیدی با بیان اینکه برای آسفالت هر مترمربع از معابر یک میلیون تومان هزینه می‌شود افزود: ارزش ریالی اقدامات انجام شده برای آسفالت معابر شهر در سال جاری بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای اقدامات عمرانی شهر در بودجه امسال شهرداری بجنورد مصوب شده است که با تخصیص آن بسیاری از معابر مرکز استان آسفالت می‌شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۳۰ درصد از جمعیت این شهر در ۲۶ محله حاشیه و سکونتگاه غیر رسمی سکونت دارند.

منبع خبر