شهردار تبریز معارفه شد/ هوشیار: تبریز را به جایگاه واقعی خود باز می گردانیم

یعقوب هوشیار طی مراسمی به طور رسمی به عنوان شهردار تبریز معارفه شد. حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در این آیین با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های شهری افزود: شهردار کلانشهر تبریز باید عدالت را در حاشیه شهر و حاشیه شهرداری جاری کند. وی با بیان اینکه پروژه های نیمه […]

یعقوب هوشیار طی مراسمی به طور رسمی به عنوان شهردار تبریز معارفه شد.

حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در این آیین با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های شهری افزود: شهردار کلانشهر تبریز باید عدالت را در حاشیه شهر و حاشیه شهرداری جاری کند.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام عمرانی، آسفالت و آبادانی تبریز در اولویت فعالیت شهرداری باشد افزود: مردم تبریز در حوزه فرهنگی نیاز به ایجاد نشاط و فضیلت های معنوی دارند.

برگی با بیان اینکه ورزش همگانی به کلی فراموش شده و باید ورزش همگانی در تمام محلات فعال شود تصریح کرد: در مجموعه شهرداری، فساد مالی و اداری کم است اما چون پیشانی جامعه محسوب می‌شود، کوچکترین مشکل عامل نارضایتی است.

به گفته وی، تبریز نیازمند جذب سرمایه گذار است و باید درامد پایدار تعریف شود وگرنه کاری نمی‌شود.

یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز نیز در این آیین گفت: تبریز که در دوره های مختلف، هدایت سیاسی و اقتصادی کشور را بر عهده داشت و دروازه صنعت کشور بود، امروز در موضوعات زیرساختی گرفتار است.

وی افزود: بخشی از مشکلات پیش آمده، ناشی از عدم همگرایی مدیران و عدم بهره گیری از ظرفیت مردم بوده؛ لذا برای حرکت جدید، ایجاد تحول را از خودمان آغاز کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه اولویت من تقویت روحیه همگرایی بین بخشهای مختلف و بهره گیری از ظرفیت مردم است افزود: ظرفیت ملی و بین المللی تبریز را با توانمندی علمی و تجاری و در بستر سرمایه گذاری و خدمات نوین ارتقا خواهیم بخشید.

هوشیار تاکید کرد: ضمن استفاده از مزیت همسایگی با کشورهای مختلف، باید همچون گذشته به شهری پیشرو در کشور بدل شویم.

به گفته وی، یکی از بهترین بسترها برای توسعه همه جانبه، شهرداری است و کلانشهر تبریز به عنوان یکی از شهرهای مستعد تولید و پویایی، جایگاه خود را بازخواهد یافت.

منبع خبر