شهردار تنکابن تاکید کرد: لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی‌وهنری شهر

شهردار تنکابن از توسعه زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی‌وهنری در این شهر خبر داد. محمدابراهیم لاریجانی راه‌اندازی جمعه بازار هنر و احداث مرکز دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی و گردشگری را از برنامه‌های مهم شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری عنوان و اظهار کرد: به درخواست اهالی فرهنگ و هنر شهرستان، نشست هماهنگی ایجاد جمعه […]

شهردار تنکابن از توسعه زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی‌وهنری در این شهر خبر داد.

محمدابراهیم لاریجانی راه‌اندازی جمعه بازار هنر و احداث مرکز دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی و گردشگری را از برنامه‌های مهم شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری عنوان و اظهار کرد: به درخواست اهالی فرهنگ و هنر شهرستان، نشست هماهنگی ایجاد جمعه بازار هنر در تنکابن برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جمعه بازار هنر در شهر تنکابن با همکاری شهرداری و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان انجام شده است، گفت: با برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر تنکابن و جمعه بازار هنر، شهرستان جایگاه ویژه‌ای در اجرای این برنامه‌ها پیدا کرده است.

شهردار تنکابن، هدف از برگزاری این جمعه بازار هنری را ایجاد پویایی در شهر عنوان و تصریح کرد: تنکابن دارای سابقه هنری و فرهنگی عمیقی است، اما طی سال‌های اخیر رکود و عرضه نشدن محصولات فرهنگ و هنری در تنکابن مشاهده می‌شود، از این رو با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی تنکابن با اعلام فراخوان و برنامه‌ریزی نسبت به برگزاری جمعه بازار هنری به منظور ارائه محصولات فرهنگی از سوی اهالی هنر، اقدام شد.

لاریجانی ادامه داد: این برنامه در برگیرنده گروه‌های مختلفی همچون تئاتر خیابانی، موسیقی، نقاشی، مجسمه‌سازی، محصولات صنایع دستی خواهد بود که نیاز به مشارکت همه جانبه شهروندان دارد.

وی راه‌اندازی مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و گردشگری شهر تنکابن را از برنامه‌های این شهرداری و شورای اسلامی تنکابن بر شمرد و گفت: این مرکز در زمینی به مساحت تقریبی دو هکتار با مشارکت بخش خصوصی در ورودی شهر تنکابن احداث می‌شود.

منبع خبر