شهردار تهران وارد «دوشنبه» شد

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در رأس هیأتی متشکل از شهرداران مشهد، قزوین، کرمان، بجنورد، اراک، کرمانشاه و برخی مقامات شهرداری‌های مذکور به منظور شرکت در ششمین نشست مجمع عمومی شهرداران آسیایی وارد تاجیکستان شد و مورد استقبال رسمی مقامات شهرداری «دوشنبه» قرار گرفت. در این مجمع که در روز‌های ۱۸-۱۹ اسفند با شعار «سرمایه اجتماعی […]

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در رأس هیأتی متشکل از شهرداران مشهد، قزوین، کرمان، بجنورد، اراک، کرمانشاه و برخی مقامات شهرداری‌های مذکور به منظور شرکت در ششمین نشست مجمع عمومی شهرداران آسیایی وارد تاجیکستان شد و مورد استقبال رسمی مقامات شهرداری «دوشنبه» قرار گرفت.

در این مجمع که در روز‌های ۱۸-۱۹ اسفند با شعار «سرمایه اجتماعی شهری اعتماد و مشارکت عمومی» برگزار می‌شود، قرار است در مورد موضوعاتی مانند «شهر‌های هوشمند»، «تاب‌آوری شهری، سلامت و بلایا»، «حمل و نقل و ترافیک شهری»، «زیست پذیری شهری، محیط زیست و شهر‌های سبز»، «اقتصاد شهری، سرمایه گذاری و تأمین مالی شهرداری»، «فرهنگ شهری و شهر‌های خلاق»، «جوانان، خانواده و زنان»، «شورای شهر» و «پژوهش و نوآوری شهری» بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

مجمع شهرداران آسیایی در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان یک سازمان بین‌المللی غیردولتی و غیرانتفاعی ایجاد شده و هدف آن گسترش روابط بین شهرداران و رهبران شهری در آسیا است.

منبع خبر