شهردار تکاب: ۳۵ کیلومتر از معابر این شهر خاکی است

شهردار تکاب گفت: ۳۵ کیلومتر از خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر این شهر خاکی و نیازمند ساماندهی و آسفالت است که اکنون معضل بزرگی برای عمران شهری به شمار می‌رود. رزاق محمدی با بیان اینکه برای ساماندهی و آسفالت این معابر خاکی یک هزار تن آسفالت نیاز است، گفت: هم اکنون در ۲۰ نقطه شهر تکاب […]

شهردار تکاب گفت: ۳۵ کیلومتر از خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر این شهر خاکی و نیازمند ساماندهی و آسفالت است که اکنون معضل بزرگی برای عمران شهری به شمار می‌رود.

رزاق محمدی با بیان اینکه برای ساماندهی و آسفالت این معابر خاکی یک هزار تن آسفالت نیاز است، گفت: هم اکنون در ۲۰ نقطه شهر تکاب کار عمرانی انجام می‌شود و آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی نیز از چند هفته قبل آغاز شده است.

او می گوید: ساماندهی کمربندی اصلی و پل قجور، احداث دروازه شهر و بوستان مسافر در وروری شهر از مسیر بیجار و نماد‌های امام علی (ع) و امام حسین (ع) در میادین، لایروبی و احداث دیوار ساحلی در رودخانه‌های میانگذر از برنامه‌های عمرانی شهرداری تکاب در سال‌جاری است.

شهردار تکاب گفت: عملیات تسطیح پل قجور با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار امسال اجرایی خواهد شد و برای ساماندهی آرامستان تکاب به لحاظ بهداشتی و ترافیکی و احداث خیابان در این محدوده و اتصال آن به خیابان شهید سردار عباس الطافی نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: طرح ساماندهی و توسعه اطراف آرامستان و خیابان‌های اطراف آن با تعریض معابر، احداث دیوار و ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی در حال اجراست و احداث بوستان بانوان در کوی زمزم شهر تکاب نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

او می گوید: بودجه شهرداری تکاب در سال‌جاری با افزایش بیش از ۲ برابری به ۶۴۰ میلیارد ریال رسیده که برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های عمران شهری نیازمند تحقق حداکثری بودجه امسال هستیم و تحقق بودجه نیز همراهی و مشارکت شهروندان را می‌طلبد.

شهردار تکاب گفت: این شهرداری با ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی و دیون و ۱۲۰۰ میلیارد ریال پرونده مفتوح قضایی مواجه است و همین امر موجب کُندی اجرای طرح‌های عمران شهری شده اما در همین شرایط حقوق کارگران و پرسنل شهرداری به موقع و با کمترین تاخیر پرداخت می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اجرای سریع طرح‌های عمران شهری تکاب در فصل کاری مناسب، نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است، گفت: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تکاب بر این است تا هفته دولت در شهریور ماه امسال چند طرح مهم عمرانی و زیرساختی مهم تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

او می گوید: در راستای افزایش نشاط اجتماعی در شهر تکاب، اجرای برنامه‌های پیاده روی خانوادگی و جشن‌های محله‌ای در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد.

منبع خبر