شهردار جهرم: جهرم با کمبود ۹۰ هزار اصله درخت مواجه است

شهردار جهرم گفت: بر اساس برآورد کارشناسان فضای سبز، در جهرم با کمبود بیش از ۹۰ هزار اصله درخت مواجه هستیم. «عبدالرحیم اسدی» با اشاره به اینکه شهر جهرم نیازمند توسعه فضای سبز است، گفت: از ابتدای مدیریت جدید در شهرداری جهرم، سه برابر سال های گذشته گل های فصلی در فضای سبز سطح شهر و […]

شهردار جهرم گفت: بر اساس برآورد کارشناسان فضای سبز، در جهرم با کمبود بیش از ۹۰ هزار اصله درخت مواجه هستیم.

«عبدالرحیم اسدی» با اشاره به اینکه شهر جهرم نیازمند توسعه فضای سبز است، گفت: از ابتدای مدیریت جدید در شهرداری جهرم، سه برابر سال های گذشته گل های فصلی در فضای سبز سطح شهر و بوستان ها کاشته شده است.

شهردار جهرم با اشاره به اینکه بر اساس برآورد کارشناسان فضای سبز، در جهرم با کمبود بیش از ۹۰ هزار اصله درخت مواجه هستیم، افزود: در مرحله نخست تعداد ۹ هزار اصله درخت خریداری و کاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه مصمم به توسعه فضای سبز شهری هستیم، عنوان کرد: چنانچه شرایط از لحاظ تامین درآمد مهیا شود، می توانیم نسبت به احداث پارک بانوان اقدام کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه جهرم در مبحث مبلمان شهری به شدت ضعف دارد، خاطرنشان کرد: وجود سطل های زباله در سطح شهر از نیازهای اساسی در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه جهرم به عنوان یک شهر تاریک به حساب می آید، گفت: از جمله مسائلی که باید نسبت به آن اهتمام داشت اقدام برای رفع مشکل تاریکی شهر در شب است.

شهردار جهرم اضافه کرد: در این زمینه برنامه هایی در نظر داریم که البته در نشست با مدیرعامل برق استان تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شده است.

وی با اشاره به نامنظم بودن نصب لامپ ها در خیابان های شهر، گفت: در مرحله نخست در سه میدان شهر اقدام به نورپردازی کرده و این روند نیز به مرور در دیگر میدان ها نیز ادامه پیدا می کند.

منبع خبر