شهردار خبر داد: بهره برداری از پل فولاد اهواز تا سه ماه آینده

شهردار اهواز با اشاره به آغاز اصلاح بخشی از هندسی جاده ساحلی، گفت: با اقدامات انجام شده توسط شهردارهای کوت عبدالله و اهواز پل فولاد حدود سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. رضا امینی امروز _ سه‌شنبه چهارم مردادماه_ در آئین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان اظهار کرد: در دوازدهمین هفته از طرح هر هفته […]

شهردار اهواز با اشاره به آغاز اصلاح بخشی از هندسی جاده ساحلی، گفت: با اقدامات انجام شده توسط شهردارهای کوت عبدالله و اهواز پل فولاد حدود سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا امینی امروز _ سه‌شنبه چهارم مردادماه_ در آئین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان اظهار کرد: در دوازدهمین هفته از طرح هر هفته چند افتتاح شاهد افتتاح آسفالت معابر کوی بسیجیان هستیم، با توجه به وضعیت نامناسب این معابر و بازدید نماینده ولی فقیه عملیات آسفالت معابر این محله در اولویت قرار گرفت و منطقه دو شهرداری اهواز مسئولیت اجرای آن را عهده‌دار شد.

وی افزود: وضعیت تأمین قیر در ماه‌های گذشته در شرایط مناسبی قرار نداشت، اما در حال حاضر با توجه به شرایط ایجاد شده در تلاش هستیم، قیر بیشتری برای کارخانه آسفالت تأمین کنیم، چرا که آسفالت یکی از ضرورت‌های زندگی شهری و مورد تقاضای جدی شهروندان اهواز است.

شهردار اهواز ادامه داد: امیدواریم طرح هر هفته چند افتتاح باعث ایجاد انگیزه بیشتر میان کارکنان و مدیران مناطق و سازمان‌ها شود، چرا که تعریف پروژه تنها پروژه عمرانی نیست، به طور مثال هفته یازدهم به سامانه‌های هوشمند مربوط می‌شد و در هفته دیگری بهره‌برداری از ماشین‌آلات مد نظر بوده است، هر چقدر پیش می‌رویم تعداد پروژه‌ها بیشتر می‌شود، لذا امیدوارم با توزیع متوازن خدمات با رویکرد محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: عملیات ترمیم و بازسازی پل فولاد در بخش شرقی توسط شهرداری کوت عبدالله و بخش غربی آن را نیز شهرداری اهواز اجرا می‌شود، با توجه به تاکید و تأیید دادستان اهواز قطعات به سرقت رفته مانند بادبندها خریداری شده است و حدود سه ماه آینده پل آماده بهره‌برداری خواهد بود.

امینی ادامه داد: هم‌زمان با بازسازی پل فولاد، کندرو جاده ساحلی حدفاصل میدان مالیات تا نزدیکی پل پنجم در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم دو مسیر رفت از شمال به جنوب و یک مسیر جنوب به شمال داشته باشیم که در کاهش ترافیک تأثیر بسزایی دارد.

منبع خبر