شهردار شاهرود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان مهمترین اولویت کاری، کارکنان شهرداری باشد/ روان سازی و سالم سازی امور اداری یک ضرورت است
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مردم کارفرمای ما هستند، گفت:یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، که انتظار می رود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند. به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن […]
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مردم کارفرمای ما هستند، گفت:یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، که انتظار می رود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در جلسه فنی و شهرسازی این مجموعه با بیان اینکه نهادینه شدن اصل احترام و تکریم ارباب رجوع ، اخلاق گرایی، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق اداری در برابر شهروندان از شاخص های با اهمیت و مد نظر در شهرداری است، افزود: این امر مهم اگر به درستی صورت گیرد درمقابل ما شاهد حمایت های مردمی از این مجموعه و در زمینه های مختلف از جمله پرداخت عوارض و سرانه های خود خواهیم بود.
وی با تاکید به اینکه کارکنان واحدهای مختلف شهرداری از جمله واحد فنی و شهرسازی، درآمد و اجرائیات به دلیل مراودات بیشتر با شهروندان می توانند با رعایت این اصول الگوی دیگر کارکنان باشند، ابراز داشت: کارکنان شهرداری باید تلاش کنند تا ضمن احترام به ارباب رجوعان علاوه بر تسهیل مشکلاتشان در راستای روان سازی و سالم سازی امور اداری پیشرو باشند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰