شهردار شاهرود : مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات مشارکت کنند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.  محسن احمدی با بیان اینکه مشارکت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات مشارکت کنند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 محسن احمدی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشور در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان خواهد داشت، ابراز داشت:دشمنان ما برای اینکه بخواهند قدرت نظام را تضعیف کنند به ترفندهای مختلف متوصل می شوند، مسئولان با تبیین درست خدمات ارزشمند دولت می‌توانند بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کنند.

شهردار شاهرود در ادامه با اشاره به اینکه اگر در این شرایط دستاوردها و خدمات نظام را دقیق و درست بیان کنیم، علاوه بر خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان می‌توانیم در افزایش امید و اعتماد و رضایت جامعه اثرگذار باشیم، اظهار داشت: تبیین عملکردهای سازمانها و ارگانها باید با درستی بازگو و روایت شود تا اینکه مردم آگاه تر شده و از عملکرد مثبت جمهوری اسلامی مطلع شوند تا انشالله شاهد حضور حداکثری مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

منبع خبر