شهردار قم از فعالیت ستادهای تسهیلات سفر و خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ تقدیر کرد

شهردار قم با صدور پیامی از فعالیت ستادهای تسهیلات سفر و خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ تقدیر کرد. متن پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد به شرح زیر است: شکرگزار الطاف الهی هستیم که بار دیگر توفیق درک نعمت خدمت به خلق را برای خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری فراهم آورد تا در آغاز […]

شهردار قم با صدور پیامی از فعالیت ستادهای تسهیلات سفر و خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

متن پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد به شرح زیر است: شکرگزار الطاف الهی هستیم که بار دیگر توفیق درک نعمت خدمت به خلق را برای خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری فراهم آورد تا در آغاز سالی جدید علاوه بر خدمت به شهروندان شهر کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام، فرصت میزبانی از زائران این شهر نورانی را نیز داشته باشیم.

فعالیتی برنامه‌ریزی شده و مبتنی بر اصول کارشناسی تخصصی در زمینه‌های گوناگون که از ماه‌ها قبل با تشکیل ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم آغاز شد.

فعالیت عملیاتی این ستاد نیز که چند روزی زودتر از موعد سال‌های قبل و همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز شد و در نزدیک ۲۰ روز، فعالیت شبانه‌روزی خادمان شهر را در  ۱۱ کمیته تخصصی و ۸ ستاد اجرایی شاهد بودیم.

خدمات گسترده و متنوعی با توجه به توان مجموعه شهرداری و ظرفیت‌های استان و شهر قم در این ایام ارائه شد که بنابر گزارش‌های دریافتی رضایت نسبی زائران و مسافران شهر مقدس قم در این ایام را در پی داشت.

ضمن عرض خدا قوت و آرزوی سالی مملو از موفقیت برای همکاران پرتلاشم در مجموعه شهرداری قم، صمیمانه از فعالیت‌ها و خدمات این عزیزان در طول مدت فعالیت ستاد تسهیلات سفر و همچنین خانواده گرانقدر ایشان که دوری و نبود این عزیزان در ایام نوروز را تحمل نمودند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

بر خود وظیفه می‌دانم سپاسگزار همراهی‌ها و همکاری‌های سایر دستگاه‌ها و نهادهای استان مقدس قم باشم که در این مدت در کنار شهرداری قم، خدمتگزار زائران و مجاوران این شهر مقدس بودند.

امیدوارم اجر و ثواب این خدمات در آستانه ماه مبارک رمضان، باعث توفیق و افزون شدن رزق بندگی و ارادت به درگاه حضرت معبود و کسب فیوضات این ماه گردد و حضرت حجت روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام مهر تایید بر این خدمات بزنند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱

منبع خبر