شهردار قم: توقف در پروژه ها معنا ندارد/تا مسئولیت داریم پرتوان و با انگیزه کارها را دنبال می کنیم

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر به سختی در حال اداره شدن است و از نمایندگان و دولت انتظار می‌رود، تلاش ویژه‌ای چه در صحن مجلس و چه در بدنه دولت برای حمایت جدی از شهرداری‌ها داشته باشند. وی افزود: در شرایط موجود باید […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر به سختی در حال اداره شدن است و از نمایندگان و دولت انتظار می‌رود، تلاش ویژه‌ای چه در صحن مجلس و چه در بدنه دولت برای حمایت جدی از شهرداری‌ها داشته باشند.
وی افزود: در شرایط موجود باید دست به دست هم داده و هوشیار و هماهنگ براساس برنامه‌ای که شهرداری ترسیم کرده برنامه را جلو ببرند و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت خدمت در شهر مقدس قم انجام شود.
شهردار قم با بیان اینکه خوشبختانه چارچوب شهرداری قم بسیار خوب و به روز شکل گرفته و برنامه‌ها با ریتم خوب و مناسبی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: معاونان، مدیران مناطق و ستادی و همچنین سازمان‌ها باید با عزمی جذم و توان مضاعف کارها و برنامه را جلو ببرند تا بر مشکلات فائق آییم.
سقاییان نژاد با تاکید بر اینکه توقف پروژه‌ها معنا ندارد با قدردانی از معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران گفت: به هیچ عنوان نباید توقف و کندی حرکت در افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی و رونمایی‌ها داشته باشیم.
شهردار قم بیان کرد: تا زمانی که مسئولیت را برعهده داریم باید پرتوان و انگیزه پیگیر کارها باشیم و براساس برنامه زمان‌بندی شاهد افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم. در این زمینه نیز تاکید ویژه این است که تمام سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها و معاونت‌ها با هم همکاری داشته باشند.
سقاییان‌نژاد با تاکید بر اینکه در مدیریت ما حرکت آهسته معنا ندارد، افزود: چه در دوره ثبات شوراها و چه در دوره انتخابات و تغییر و تحول شوراها، حرکت هوشمندانه بر مدار برنامه‌ها و خدمت به مردم توقف ندارد.
شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حرکت‌های انجام شده در راستای تحقق شهرهوشمند گفت: در حال حاضر در این راستا بستر خوبی فراهم شده و برخی از خدمات در این حوزه و آموزش‌های لازم انجام شده و قابل تقدیر دارد. شهروندان به نسبت در گام اول خوب همکاری دارند و انتظار داریم رسانه‌ها نیز همکاری کنند که این فرهنگ برای استفاده غیرحضوری مردم ایجاد و تقویت شود.
سقاییان‌نژاد افزود: برای استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری قم در این راستا به معاونت برنامه‌ریزی تاکید شد در راستای تقویت سرعت خدمات صحت و سلامتی در خدمت‌رسانی و امنیت با حفظ امنیت شبکه برنامه‌ریزی گام دوم را برای حرکت به سمت شهر قم در افق ۱۴۰۴ شهر هوشمند انجام دهند.