شهردار منطقه۲۲ تهران خبر داد؛ فراهم شدن ۶۰ هکتار جای پارک خودرو در مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ تهران به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی در پایانه مرز خسروی از فراهم شدن ۶۰ هکتار جای پارک خودرو در این پایانه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۶ پارکینگ با وسعت ۱۰ هکتار در مرز خسروی ایجاد شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحیدرضا […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی در پایانه مرز خسروی از فراهم شدن ۶۰ هکتار جای پارک خودرو در این پایانه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۶ پارکینگ با وسعت ۱۰ هکتار در مرز خسروی ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحیدرضا محمدی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال مرز خسروی به روی زائرین حسینی باز است و مدیریت شهری تهران در این نقطه مرزی خدمات رسانی خواهد داشت، برنامه ریزی های مناسبی برای ارائه خدمات رسانی با مشارکت مردمی به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از زمین های بایر اطراف پایانه مرزی برای راه اندازی پارکینگ خودرو زائران فراهم شده و بخش دیگر نیز در حال فراهم شدن است و برای هر یک از پارکینگ های خودرو سرویس بهداشتی نیز تجهیز خواهد شد.

محمدی ادامه داد: بخشی از زیرساخت های راهپیمایی اربعینی حسینی در مرز خسروی فراهم شده و بخش دیگر تا هفته آینده به شکل کامل فراهم خواهد شد.

مسئول ستاد اربعین حسینی مرز خسروی تصریح کرد: در حال حاضر برآورد تجهیزات کارگری، تدارک غذا،آب و غیره برای هر دوره ۱۵۰نفر کارگری، گرفتن محل اسکان از شهرداری قصر شیرین در پایانه قصر شیرین، درخواست موکت و لوازم استراحت از قبیل کولر،پتو از طریق واحد تدارکات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:هماهنگی لازم با واحد تدارکات و زیباسازی جهت نصب بنر ،داربست و رنگ آمیزی، هماهنگی لازم با معاونت مالی جهت اجناس تدارکاتی از قبیل مواد شوینده ،مواد غذایی ، نوشیدنی ،سیستم سرمایشی و موکت به مقدار کافی و هماهنگی لازم با نیروهای امنیتی شهر قصر شیرین صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: تهیه مخازن در موقعیت ۱۰۰کیلومتری ۲ محور کمربندی و راه کربلا قصر شیرین به مرز خسروی، نصب ۷دستگاه ماموت سرویس بهداشتی سیار هر کدام ۲۰چشمه جمعا۱۴۰چشمه انجام شده که در حال حاضر دو دستگاه ماموت راه اندازی شده و چاه جذبی برای آب آن نیز در حال فراهم شدن است.

منبع خبر