شهردار منطقه ۱۴ خبر داد؛ بهسازی و نصب چراغ راهنمایی در ۲۳ نقطه شرق تهران

شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد. محمدامین سالاری‌پور با اشاره به اجرای نگهداشت شهر در حوزه‌های مختلف به‌عنوان وظیفه اصلی مدیریت شهری گفت: با هدف رفع نیازهای شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، در قالب اجرای «طرح خدمت» بخش عمده‌ای از نیازهای […]

شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد.

محمدامین سالاری‌پور با اشاره به اجرای نگهداشت شهر در حوزه‌های مختلف به‌عنوان وظیفه اصلی مدیریت شهری گفت: با هدف رفع نیازهای شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، در قالب اجرای «طرح خدمت» بخش عمده‌ای از نیازهای ترافیکی محلات و شریان‌های عبوری منطقه نیز مرتفع شد.

شهردار منطقه ۱۴ افزود: در این راستا و به‌منظور افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه همچنین ایجاد نظم شهری و آرام‌سازی در عبور و مرور، عملیات تعویض و نصب چراغ‌های چشمک زن در ورودی تقاطع‌های اصلی و پرتردد در حال انجام است.

وی با اشاره به نصب تعمیر و بهسازی چراغ‌های راهنمایی به صورت هوشمند، زمان‌دار و چشمک زن در ۲۳ نقطه منطقه از جمله در تقاطع‌های چون ائمه اطهار- کریمشاهیان، عجب گل، بلوار ابوذر – زمزم، شاه آبادی- الله اکبر، میدان تفحص، خیابان شکوفه، بلوار شهید رحیمی و… اظهار کرد: امید است با این اقدامات ترافیکی که راستای ایمنی شهروندان انجام می‌شود، موجبات ایمنی بیشتر، ترافیک روانتر و عبور و مرور شهروندان فراهم شود.

سالاری‌پور همچنین از بهسازی چراغ‌های راهنمایی در مسیرهای بزرگراهی منطقه خبر داد و گفت: به‌منظور حفظ امنیت و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای کار نصب پایه چراغ‌های فانوسی، چراغ‌های چشمک زن، چشمک زن سولار و رفع خاموشی در بزرگراه‌های بسیج شمال به جنوب و جنوب به شمال در محدوده دوربر گردان شهید ده حقی و ورودی شهرک شهید شجاعی همچنین بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال ابتدای رمپ دسترسی به خیابان‌های پیروزی و عزیزی و مسیر شمال به جنوب در محدوده ۱۷ شهریور محلاتی در دستور انجام قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۴ خاطرنشان کرد: این اقدامات با توجه به گشت زنی و بررسی‌های کارشناسان حوزه ترافیک و با نیازسنجی در سطح منطقه به‌صورت روزانه صورت می‌گیرد.

منبع خبر