شهردار منطقه ۱۷ تهران تاکید کرد؛ لزوم حفظ وحدت در اجرای طرح خدمت

شهردار منطقه ۱۷ تهران در جلسه شورای معاونین منطقه ضمن تاکید بر اجرای هر چه بهتر طرح خدمت، دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه شواری معاونین منطقه با حضوررضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در سالن کنفرانس شهرداری منطقه […]

شهردار منطقه ۱۷ تهران در جلسه شورای معاونین منطقه ضمن تاکید بر اجرای هر چه بهتر طرح خدمت، دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه شواری معاونین منطقه با حضوررضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه در این جلسه با تاکید بر لزوم وحدت در اجرای طرح خدمت گفت: انشالله این کار را با یک خرد جمعی، وحدت، سرعت، دقت و صحت بیشتر پیش خواهیم برد.

شنگی در این جلسه بر ایجاد هماهنگی های لازم در خصوص اجرای طرح خدمت و اقداماتی که لازم است قبل و حین اجرای طرح انجام شود، توضیحاتی ارائه نمود؛ همچنین خواستار نظارت هر چه  تمام بر انجام پروژه های طرح خدمت شد و دستورات و تاکیدات لازم جهت اجرای هر چه بهتر این طرح را به معاونین و شهرداران نواحی را صادر کرد.

منبع خبر