شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد؛ آسفالت‌ریزی کامل بلوار غربی شهید جوزانی

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه از خواسته قدیمی شهروندان ساکن در بلوار شهید جوزانی آسفالت ریزی این معابر بوده است؛ گفت: عملیات آسفالت ریزی این محور در مدت زمان کوتاه به همت شهرداری ناحیه چهار منطقه به اجرا درآمده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: معابر […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه از خواسته قدیمی شهروندان ساکن در بلوار شهید جوزانی آسفالت ریزی این معابر بوده است؛ گفت: عملیات آسفالت ریزی این محور در مدت زمان کوتاه به همت شهرداری ناحیه چهار منطقه به اجرا درآمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: معابر شهید جوزانی غربی یک هزار و ۵۵۰ متر مربع مساحت دارد که از حدفاصل بلوار طبیعت تا ورودی مجموعه ایرانمال به اجرا در آمده که برای این عملیات نزدیک به ۲۴۰ تن آسفالت به کار رفته است.

وی افزود: خاکبرداری، زیرسازی، قیرریزی و آسفالت ریزی از جمله اقداماتی بود که در مدت زمان کوتاه با پیگیری های شهرداری ناحیه چهار منطقه از مجموعه ایرانمال به شکل مشارکتی به اجرا درآمد.

محمدی ادامه داد: در چندماه اخیر معابر بسیار مهمی در منطقه ۲۲ مورد آسفالت ریزی قرار گرفته که بخشی از این معابر با تلاش شهرداران نواحی به شکل مشارکتی به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: چندمعبر در بلوار کوهک که سالیان سال از خواسته های شهروندان بوده است مورد اجرای عملیات آسفالت ریزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از خواسته قدیمی شهروندان ساکن در بلوار شهید جوزانی آسفالت ریزی این معابر بوده است؛ گفت: عملیات آسفالت ریزی این محور در مدت زمان کوتاه به همت شهرداری ناحیه چهار منطقه به اجرا در آمده است.

منبع خبر