شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد؛ اجرای طرح زیارت به نیت شهدای نوجوان / خدمات‌دهی به زائران دهه هشتادی و نودی

شهردار منطقه ۲۲ از ارائه خدمات اجتماعی وفرهنگی در پایانه مرزی خسروی به زائرین نوجوان خبر داد و گفت: اجرای طرح زیارت دانش آموز به نیابت از شهدای نوجوان غرب تهران در این نقطه صفر مرزی به اجرا در می آید. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت:  طرح زیارت به […]

شهردار منطقه ۲۲ از ارائه خدمات اجتماعی وفرهنگی در پایانه مرزی خسروی به زائرین نوجوان خبر داد و گفت: اجرای طرح زیارت دانش آموز به نیابت از شهدای نوجوان غرب تهران در این نقطه صفر مرزی به اجرا در می آید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت:  طرح زیارت به نیابت از شهدای نوجوان و دانش آموز غرب تهران در مرز خسروی در موکب این منطقه برگزار می شود که چهره شهدای معظم انقلاب اسلامی در این موکب به روی بنرهایی به چاپ رسیده است.

وی افزود: این طرح که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه برگزار می شود به این شکل است که زائرین با نصب پیکسل و سربند به نیابت از هر شهید در بین الحرمین و کربلای معلی برای این شهید نماز می‌خوانند و به نیابت  آنها زیارت می‌کنند.

محمدی ادامه داد: بسته های فرهنگی نیز در بین زائران نوجوان دهه هشتادی و نودی ارائه می شود؛ همچنین در قالب برنامه های فرهنگی اقداماتی شامل پخش مداحی، اقامه اذان و برپایی نماز جماعت در  موکب های فرهنگی در این نقطه مرزی به اجرا در می آید.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولان استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین قرار است همایش بزرگ سلام یا مهدی نیز در پایانه مرزی خسروی برپا شود که برنامه ریزی و هماهنگی های این برنامه صورت گرفته است.

گفتنی است؛ این شهدا به دلیل پائین بودن سن شان به فیض زیارت سید الشهدا نائل نشده اند.

منبع خبر