شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد؛ فراهم شدن محیط استراحت برای هزاران نفر در پایانه مرزی خسروی

شهردار منطقه ۲۲ تهران از فراهم شدن جای اسکان چند هزار نفر در موکب های مردمی در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولان محلی قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی ۱۵۷ موکب به شکل پراکنده فعالیت دارند که برخی از این موکب ها برای استراحت زائران […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از فراهم شدن جای اسکان چند هزار نفر در موکب های مردمی در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولان محلی قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی ۱۵۷ موکب به شکل پراکنده فعالیت دارند که برخی از این موکب ها برای استراحت زائران فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه خسروی را برعهده دارد در حاشیه اعزام نیروهای داوطلب برای خدمات رسانی به زائران حسینی اظهار داشت: نزدیک به یک صد کیلومتر محدوده تحویل خدمات رسانی به مدیریت شهری منطقه است که ۴۵۰ نفر نیرو به شکل داوطلب اعزام می شوند که ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اعزام نیرو شدند.
وی افزود: ۱۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در محدوده تردد زائران احداث شده است و خدمات رسانی زیباسازی نیز صورت گرفته است و در تلاش هستیم خدمات متفاوت تر از سال های گذشته ارائه شود.
شهردار منطقه ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه در خدمات رسانی در پایانه خسروی حضور پر رنگ مشارکت های مردمی است به طوری که در پایانه مرزی خسروی هیات ها و تشکل های مردمی خدمات رسانی گسترده ای برای زائران فراهم کرده اند.
محمدی خاطرنشان کرد: مرز خسروی کمتر در سنوات گذشته مورد تردد زائران قرار می گرفت، که امسال به دلیل استقبال باشکوه هموطنان در مراسم اربعین حسینی این پایانه مرزی بیشتر مورد استفاده هموطنان قرار خواهد گرفت، به همین منظور خدمات رسانی به شکل زیرساختی صورت گرفته است.

منبع خبر