شهردار منطقه ۲۲ تهران : درآمدهای پایدار موجب تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ تهران از مشارکت مطلوب ساکنان این محدوده غربی پایتخت در پرداخت عوارض شهری خبرداد و گفت: دریافت عوارض شهری کمک بسزایی به اجرای پروژه های توسعه محله ای خواهد کرد. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه کمیته درآمد شهرداری این منطقه اظهار […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از مشارکت مطلوب ساکنان این محدوده غربی پایتخت در پرداخت عوارض شهری خبرداد و گفت: دریافت عوارض شهری کمک بسزایی به اجرای پروژه های توسعه محله ای خواهد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه کمیته درآمد شهرداری این منطقه اظهار داشت: فرهنگ سازی مهم ترین مولفه جذب درآمدهای پایدار به حساب می آید و به نوعی با فرهنگ سازی می توان بسیاری از مشکلات اداره شهر را برطرف کرد، که این امر نیازمند اعتماد سازی و فراهم کردن بسته های تشویقی است.

وی افزود: عوارض نوسازی و پسماند واحدهای مسکونی، تجاری و اداری که سالانه شهروندان به شهرداری پرداخت می کنند به عنوان درآمدهای پایدار(ثابت) محسوب می شود؛ اما گاها شاهد آن هستیم که همین درآمدهای پایدار از سوی شهروندان سال ها به طول می انجامد.

محمدی ادامه داد: برای اینکه این درآمدها هرچه زودتر به دست مدیریت شهری برسد تا پروژه های توسعه محلی مورد اجرا قرار گیرد نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه هستیم که خوشبختانه درصد قابل توجهی از شهروندان این منطقه در پرداخت عوارض شهری پیش قدم هستند.

منبع خبر