شهردار منطقه ۲۲ تهران : رزم نمایش عملیات والفجر۸ در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رزم نمایش عملیات والفجر۸ در دریاچه شهدای خلیج فارس با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی این رزم نمایش یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رزم نمایش عملیات والفجر۸ در دریاچه شهدای خلیج فارس با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی این رزم نمایش یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است که برای مردم به‌خصوص نسل جوان بازگو شود.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: این نمایش برای سومین سال متوالی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس به اجرا در می آید که ۳۱ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ در جزایر دریاچه شهدای خلیج فارس در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرداری منطقه ۲۲ اقدامات فرهنگی و اجتماعی را به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت پایگاه های بسیج، مساجد، سراهای محلات به اجرا در می آورد.

محمدی گفت: زیباسازی محیطی و نصب بنرهایی از رشادت  رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی در معابر به نمایش درخواهد آمد.

منبع خبر