شهردار منطقه ۴ خبر داد؛ رفع تصرف از ملک واقع در محله قنات کوثر

شهردار منطقه ۴ ضمن خبر آزادسازی ملک تصرف شده واقع در محله قنات کوثر گفت: احقاق حقوق شهروندان و استفاده قانونی از املاک شهرداری که حق مسلم مردم است، از دغدغه های مدیریت شهری این منطقه به شمار می رود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا  پوریافر با اشاره به رفع تصرف زمین […]

شهردار منطقه ۴ ضمن خبر آزادسازی ملک تصرف شده واقع در محله قنات کوثر گفت: احقاق حقوق شهروندان و استفاده قانونی از املاک شهرداری که حق مسلم مردم است، از دغدغه های مدیریت شهری این منطقه به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا  پوریافر با اشاره به رفع تصرف زمین ۶۰۰ مترمربعی گفت: زمین مذکور سابقا به عنوان زمین اسکیت و چمن در اختیار محله بود و کودکان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در آن سپری می کردند.
او ادامه داد: متاسفانه بعد از مدتی این زمین در تصرف افرادی قرار گرفت که بعد از تحقیقات مشخص شد در تکاپوی تصاحب و مالکیت قطعی این زمین هستند که با تلاش کارکنان خدوم شهرداری ناحیه ۹، املاک و حقوقی منطقه خوشبختانه ناموفق مانده و این زمین بار دیگر در اختیار ساکنین محله قنات کوثر قرار گرفت.


پوریافر در پایان گفت: رعایت قانون و مبارزه با هرگونه فساد و تخلفی از دغدغه های مدیریت شهری منطقه ۴ به شمار می رود و تلاش شبانه روزی نیروهای زحمتکش این منطقه در مسیر رسیدن به این هدف است.

منبع خبر