شهردار منطقه ۷ تهران از اجرای پروژه پیرایش میدان سپاه در این منطقه خبر داد

شهردار منطقه ۷ تهران از اجرای پروژه پیرایش میدان سپاه در این منطقه به مساحت یک هزار و ۷۰۰مترمربع در چند فاز مختلف خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان گفت: پروژه پیرایش میدان سپاه در فاز های مختلف کف سازی، جداره سازی، باز طراحی هسته مرکزی میدان، نورپردازی، نصب مبلمان […]

شهردار منطقه ۷ تهران از اجرای پروژه پیرایش میدان سپاه در این منطقه به مساحت یک هزار و ۷۰۰مترمربع در چند فاز مختلف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان گفت: پروژه پیرایش میدان سپاه در فاز های مختلف کف سازی، جداره سازی، باز طراحی هسته مرکزی میدان، نورپردازی، نصب مبلمان شهری و … اجرا خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در فاز نخست بحث پیاده روسازی قسمت جنوب شرقی و جنوب غربی و سپس پیرایش جداره های این دو بخش اجرا می شود که در حال حاضر عملیات کف سازی آغاز و از دو هفته آینده عملیات پیرایش جداره های آن اجرا می شود.

شهردار  منطقه ۷ تاکید کرد: در فازهای بعدی به ترتیب نصب مبلمان در این معبر، باز طراحی هسته مرکزی میدان و نورپردازی اجرا خواهد شد که طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از اخذ تاییدهای لازم در خصوص باز طراحی هسته مرکزی این عملیات تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

منبع خبر