شهردار همدان: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک ظرفیت استانی و ملی است‌

«سید مسعود حسینی» شهردار همدان امروز در جلسه هیئت امناء مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک ظرفیت استانی و ملی است و باید با همکاری یکدیگر از این ظرفیت استفاده کنیم و با وحدت از این مرکز نگه‌داری کنیم. وی با اشاره به […]

«سید مسعود حسینی» شهردار همدان امروز در جلسه هیئت امناء مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک ظرفیت استانی و ملی است و باید با همکاری یکدیگر از این ظرفیت استفاده کنیم و با وحدت از این مرکز نگه‌داری کنیم.

وی با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز علی‌الخصوص در روز سیزدهم فروردین که با یک حجم عظیمی از مسافران روبرو بودیم، این مرکز با فراهم‌سازی شرایط بازدید گردشگران کمک مساعدی به مجموعه شهرداری کرد و شهروندان هم نیز از این ظرفیت استفاده کردند.

حسینی با بیان اینکه شهرداری در سال‌های قبل وظیفه نگهداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را بر عهده داشته است، متذکر شد: وظیفه حفظ و نگهداری از این مرکز را همچون گذشته در سال جاری نیز با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها ادامه خواهیم داد.

منبع خبر