شهردار کاشان: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم رویکرد مدیریت شهری است

شهردار کاشان گفت: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی رویکرد مدیریت شهری کاشان است. حسن بخشنده امنیه روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد را از جمله الزام‌ها برای توسعه شهرها دانست و افزود: رویکردی این دوره […]

شهردار کاشان گفت: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی رویکرد مدیریت شهری کاشان است.

حسن بخشنده امنیه روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد را از جمله الزام‌ها برای توسعه شهرها دانست و افزود: رویکردی این دوره مدیریت شهری تحقق این مهم در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه فلاسک آسفالت و خودرو آن افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: مخزن دستگاه آسفالت بیش از ۹ تن ظرفیت دارد که برای لکه‌گیری، ترمیم استاندارد آسفالت و قابلیت نگهداری آن به ‌صورت گرم در مدت زمان ۱۰ ساعت را دارا است.

شهردار کاشان، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دورریز آسفالت، افزایش بهره‌وری، کیفیت و سرعت  اجرا، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک حین اجرا، دسترسی به آسفالت گرم، کاهش به‌کارگیری تعداد نیروی انسانی و دستگاه‌های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه را از جمله مزیت‌های دستگاه فلاسک آسفالت بیان کرد.

به گفته وی، نازل‌های دمنده باد و قیر امولسیون، شعله افکن، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرم، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرم و کاتر برش را از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه عنوان کرد.

بخشنده امنیه با اشاره به اینکه دستگاه فلاسک آسفالت بر پایه خواسته‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری خریداری شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان برای لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع خبر