شهردار کوهپایه پنج پروژه شاخص شهر را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، شهردار کوهپایه به همراه معاونین خود، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولین شهرستان از پنج پروژه ی شاخص شهر از جمله زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، خانه تاریخی جواهری، میدان ورودی شهر، تابلو […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، شهردار کوهپایه به همراه معاونین خود، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولین شهرستان از پنج پروژه ی شاخص شهر از جمله زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، خانه تاریخی جواهری، میدان ورودی شهر، تابلو ورودی و زیباسازی گلزار شهدا بازدید کردند.

در جریان این بازدید که فرماندار، ریاست دادستانی شهرستان، بخشدار و ریاست بنیاد شهید شهرستان نیز حضور داشتند، مجید قربانی رنانی شهردار کوهپایه تصریح کرد: با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و به درخواست شهروندان خصوصا خانواده محترم شهدا، پروژه زیباسازی گلزار شهدای شهرکوهپایه در دستور کار شهرداری قرار گرفت و آغاز عملیات اجرایی آن از مهرماه ۱۴۰۲ کلید خورد.

وی افزود: طراحی و اجرای سقف گلزار شهدای شهر کوهپایه به صورت سازه فضاکار و با مساحتی بالغ بر ۶۷۰ متر مربع و ظرف مدت سه ماه اجرا گردید.

قربانی رنانی در ادامه بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدا با تعویض سنگ قبور و نصب تابلو ورودی گلزار شهدا به ابعاد ۶ در ۲ مترمربع نیز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه به اتمام رسید.

شهردار کوهپایه هزینه این پروژه را که با همکاری بنیاد شهید اجرا گردیده بالغ بر چهارمیلیارد و ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به درآمدهای محدود شهرداری، از همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر، معاونین و همکاران در واحدهای مختلف شهرداری و همکاری همه جانبه بنیاد شهید شهرستان کوهپایه دراجرای این پروژه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در خصوص پروژه مرمت خانه تاریخی جواهری توسط شهرداری کوهپایه نیز تصریح کرد: این پروژه با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و دارای ۶ اتاق بومگردی و یک سالن بزرگ در قسمت میانی می باشد که مرمت و بازسازی آن تا پایان ماه جاری به اتمام رسیده و آماده ی بهره وری است.

قربانی رنانی با اشاره به یکی از ابر پروژه های شهر کوهپایه گفت: پروژه زمین فوتبال شهر کوهپایه به درخواست ورزش دوستان شهر خصوصا طرفداران فوتبال و دومیدانی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع از سال گذشته آغاز شد و در حین اجرای آن مقرر شد چمن مصنوعی تا پشت دروازه ها ادامه یابد و فضایی برای ورزش هایی مانند تیر و کمان نیز فراهم شود.

شهردار کوهپایه با اشاره به تفاهم نامه میان شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهر کوهپایه گفت: طبق این تفاهم نامه، شهرداری کوهپایه موظف شد زیرسازی این پروژه را برعهده گرفته و به مرحله چمن مصنوعی برساند و عملیات چمن کاری آن را اداره ورزش جوانان بر عهده بگیرد.

وی افزود: با اتمام مرحله بتن ریزی، نزدیک به ۶ هزار متر مربع چمن مصنوعی تهیه و آماده تحویل به پیمانکار می باشد و انشالله تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد.

قربانی رنانی با اشاره به پروژه میدان ورودی شهر کوهپایه گفت: آماده سازی و زیرسازی جهت اجرای آسفالت با طول ۴ کیلومتر و عرض تقریبی ۱۲ کیلومتر، اجرای رفیوژ وسط میدان، محوطه سازی داخلی رینگ با وسعت ۴۰ هزار متر مربع به اتمام رسیده است.

شهردار کوهپایه در خصوص تابلو ورودی شهر نیز تصریح کرد: این تابلو از جنس چلنیوم و زمینه کامبوزیت با اسکلت فلزی و روشنایی کامل در ابعاد ۲ در ۶ مترمربع در ورودی شهر نصب گردید.

در ادامه از پروژه نهضت ملی مسکن بازدید به عمل آمد و همچنین آیین کلنگ زنی پروژه چایخانه امام رضا (ع) به عنوان یک پروژه فرهنگی و خدمات رسانی به مسافران نیز برگزار گردید.