شهردار گرگان: شهربازی مدرن گرگان نوروز ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد

شهردار گرگان گفت: فاز اول و دوم شهربازی مدرن گرگان نوروز ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد. سید محمدرضا سیدالنگی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: فاز اول و دوم شهربازی مدرن گرگان طبق مذاکراتی که با قرارگاه خاتم داشتیم در عید ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد. شهردار گرگان گفت: در حوزه […]

شهردار گرگان گفت: فاز اول و دوم شهربازی مدرن گرگان نوروز ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

سید محمدرضا سیدالنگی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: فاز اول و دوم شهربازی مدرن گرگان طبق مذاکراتی که با قرارگاه خاتم داشتیم در عید ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

شهردار گرگان گفت: در حوزه حمل و نقل شهری خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس جدید از وزارت کشور با یارانه ۷۵ درصدی که ۲۵ درصد آن را شهرداری پرداخت خواهد کرد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: هر اتوبوس هشت میلیارد تومان است که ۱.۵ میلیارد تومان آن را شهرداری پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب ۵۰ درصد اتوبوس رانی شهر گرگان نوسازی خواهد شد و ۱۲ دستگاه اتوبوس هم به سازی می‌شود.

سیدالنگی عنوان کرد: پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران در انتهای آذرماه در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و بهسازی آن انجام خواهد شد.

شهردار گرگان بیان کرد: جشنواره پاییز هزار رنگ در پایان آذر ماه در محلات برگزار می‌شود و در ۱۰ خانه فرهنگ در محلات و دو سرای محله با برگزاری نمایشگاه‌ها و مسابقات این جشنواره اجرا و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۲۵۱ نیروی ایثارگر و جانباز بلاتکلیف در شهرداری گرگان داشتیم که تعیین تکلیف اداری همه این افراد تا عید نوروز به اتمام خواهد رسید و به نیروهای سازمانی شهرداری ملحق خواهند شد.

منبع خبر