شهردار گز برخوار: اولویت برنامه های پاکسازی، فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، به منظور فرهنگ سازی و با هدف تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله در محیط، شهرداری گز برخوار اقدام به اجرای برنامه پاکسازی کرد. سعید […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، به منظور فرهنگ سازی و با هدف تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله در محیط، شهرداری گز برخوار اقدام به اجرای برنامه پاکسازی کرد.

سعید ذاکر اصفهانی شهردار گز برخوار با اشاره به اینکه این برنامه پاکسازی با حضور جمعی از پرسنل خدمات شهری، فضای سبز و مسوولین واحدهای شهرداری برگزار شد، افزود: در این برنامه نسبت به پاکسازی این محدوده از زباله به ویژه زباله های پلاستیکی،شیشه و فیلتر سیگار و …. اقدام شد.
وی تصریح کرد: با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی که حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی می داند، هدف از برگزاري برنامه های پاکسازی فقط جمع آوری زباله نیست بلکه اولویت فرهنگ سازی و آموزش برای جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت، و محیط شهری است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تجربه نشان می دهد افرادی که در پاکسازی شرکت می کنند به هیچ عنوان در طبیعت و محیط شهری زباله نمی ریزند و به مدیریت پسماند و محیط زیست اهمیت می دهند.