شهروندان بهترین ناظران عملکرد شهرداری هستند/ احداث کمربندی شرق در سال ۱۴۰۱

شهردار اصفهان با بیان اینکه کیفیت زندگی در محلات خوراسگان ارتقا می‌یابد، گفت: احداث کمربندی شرق اصفهان در سال ۱۴۰۱ از جمله پروژه‌های شاخص منطقه خوراسگان در سال آینده است. به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _ جمعه هشتم بهمن‌ماه_ در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خوراسگان، ضمن گرامیداشت یاد و نام «مرحوم […]

شهردار اصفهان با بیان اینکه کیفیت زندگی در محلات خوراسگان ارتقا می‌یابد، گفت: احداث کمربندی شرق اصفهان در سال ۱۴۰۱ از جمله پروژه‌های شاخص منطقه خوراسگان در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _ جمعه هشتم بهمن‌ماه_ در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خوراسگان، ضمن گرامیداشت یاد و نام «مرحوم آیت الله محمد ربانی» امام جمعه سابق منطقه، اظهار کرد: این عالم در حقیقت استاد اخلاقی برای همه ما بودند.

وی با اشاره به سامانه ۱۳۷ شهرداری برای ارتباط شهروندان با شهرداری و بیان مسائل خود جهت رفع آنها توسط شهرداری، افزود: چنانچه هریک از شهروندان تقاضا، انتقاد و پیشنهادی مرتبط با شهر و محله خود داشته باشند، می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در سامانه ۱۳۷ شهرداری، راه ارتباطی مستقیمی طراحی شده است تا چنانچه شهروندی حرفی برای گفتن به شهردار شهر خود داشته باشد، با این سامانه تماس گرفته و بیان کند، در این راستا پیام شهروند مستقیم در کارتابل قرار می‌گیرد و بنده مشاهده خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری چندین وظیفه بر عهده دارد که نگهداری و نگهداشت شهر مهمترین آنها است، نظافت و حفظ و توسعه فضای سبز شهر نیز از دیگر رسالت‌های شهرداری محسوب می‌شود که در این راستا شهروندان در صورت مشاهده هر گونه کاستی، می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

قاسم زاده با تأکید بر اینکه قطعاً مدیران شهری علی‌رغم بازدیدهای میدانی به اندازه شهروندان بر نقطه نقطه شهر اشراف کامل ندارند، اظهار کرد: بهترین ناظر بر عملکرد شهرداری و خدمات شهری، شهروندان هستند که باید در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی موارد را اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: توسعه عمرانی شهر دومین وظیفه شهرداری است، البته در ارتباط با منطقه خوراسگان اقداماتی پیش‌بینی شده، از جمله اینکه کمربند شرق اصفهان در این منطقه سال آینده احداث خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با ایجاد کمربندی شرقی هفت خیابان در این منطقه آزادسازی خواهد شد، گفت: تکمیل خیابان سردار باقری از دیگر اقدامات این منطقه در سال آینده است، همچنین در حوزه عمران وارد محلات خوراسگان شده و سعی می‌کنیم سطح کیفیت زندگی مردم را به معنای واقعی ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رسالت سوم شهرداری توسعه سرانه فرهنگی و کمک به این موضوع است، این منطقه از لحاظ فرهنگی و وجود فرهنگسرا، حسینیه و مساجد غنی است و فرهیختگان فرهنگی و علمای خوبی دارد، لذا تنها وظیفه ما در این عرصه، کمک حال شهروندان بودن است، در این زمینه هر کاری بتوانیم انجام خواهیم داد.

قاسم زاده تصریح کرد: وظیفه بعدی، تقویت و توسعه حمل و نقل شهری در این منطقه است که امیدواریم به همراه اعضای شورای شهر بتوانیم خدمت صادقانه‌ای در این عرصه داشته باشیم و با احداث رینگ چهارم شهری به بحث حمل و نقل و ترافیک منطقه خوراسگان کمک شایانی کنیم.

منبع خبر