شهر زنجان آماده میزبانی جشنواره آش

شهردار زنجان با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری جشنواره آش ایرانی در زنجان گفت: زنجان، آماده برگزاری این رویداد ملی ماندگار است. علیرضا فیروز فر شهردار زنجان در نشست خبری جشنواره آش اظهار کرد: همکاری و تعامل مدیریت شهری قطعا موجب خیر فراوان در جشنواره آش خواهد شد و امروز شاهد یکی از این […]

شهردار زنجان با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری جشنواره آش ایرانی در زنجان گفت: زنجان، آماده برگزاری این رویداد ملی ماندگار است.

علیرضا فیروز فر شهردار زنجان در نشست خبری جشنواره آش اظهار کرد: همکاری و تعامل مدیریت شهری قطعا موجب خیر فراوان در جشنواره آش خواهد شد و امروز شاهد یکی از این همکاری‌ها هستیم.
شهردار زنجان با بیان اینکه برای رویدادی که از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه است، تمهیدات بسیاری دیده شده است،گفت: در راستای برگزاری این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای شهر فضاسازی و تبلیغات محیطی آغاز شده و در بحث حمل و نقل عمومی هم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی گفت: همچنین فضاهای جدیدی برای پارکینگ در نظر گرفته شده است تا از این لحاظ مشکلی نداشته باشیم و سعی شده مسیر بهسازی شود تا آن قسمت که موجب ترافیک شده برطرف شود.
فیروز فر افزود: همچنین پارک مصنوعی در داخل نمایشگاه ایجاد شده است تا محلی برای استراحت مراجعه کنندگان باشد و فضاسازی به صورت کامل در حال طراحی است.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه برای ایمنی کار استقرار کامل نیروهای آتش‌نشانی را خواهیم داشت، افزود: سازمان فرهنگی شهرداری نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که در طول برگزاری این جشنواره در محل برگزاری جشنواره روز جهانی کودک را برگزار کند.
وی گفت: با توجه به اینکه در ماه ربیع هستیم از چهارشنبه شب برنامه‌های متنوع در بوستان‌های شهر خواهیم داشت.
فیروز فر با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت هم سه شب برنامه خواهیم داشت، گفت: در حال حاضر هم جشنواره جغور و بغور در کارخانه کبریت در حال برگزاری است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است، گفت: اصحاب رسانه نفش بسزایی در میل به این هدف دارند و نشانه‌های خوبی از این حرکت هویداست.

منبع خبر