شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس از ۶ رشته ورزشی حمایت می‌کنند

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: با صدوز مجوز سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری این شهر از سوی وزارت کشور، این نهاد از ۶ رشته ورزشی «والیبال و والیبال نشسته مردان، فوتبال، بسکتبال، کشتی و بدمینتون» در سال جاری به صورت رسمی حمایت مالی می‌کنند. رسول پایدار افزود: حمایت از این رشته‌ها با توجه به […]

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: با صدوز مجوز سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری این شهر از سوی وزارت کشور، این نهاد از ۶ رشته ورزشی «والیبال و والیبال نشسته مردان، فوتبال، بسکتبال، کشتی و بدمینتون» در سال جاری به صورت رسمی حمایت مالی می‌کنند.

رسول پایدار افزود: حمایت از این رشته‌ها با توجه به حضور آنها در مسابقات لیگ برتر و دسته دوم و سوم کشور توسط شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و تیم والیبال نشسته این شهرداری که در لیگ برتر حضور دارند، از تیم فوتبال این شهر که در لیگ دسته سه و تیم بستکبال آن در لیگ دسته دوم حضور دارند، هر کدام پنج میلیارد ریال حمایت می‌شود.

پایدار ادامه داد: از کشتی گیران و بدمینتون بازان گنبدکاووس که به صورت انفرادی یا تیمی به مسابقات کشوری یا خارج کشور اعزام شوند نیز حمایت مالی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همچنین از تشکیل ۲ تیم والیبال شهرداری این شهر در رده سنی نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز مسابقات این ۲ رده از آذرماه، پیشنهاد میزبانی گنبدکاووس به فدراسیون داده شد.

پایدار یادآور شد: تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

وی، بودجه پیش‌بینی شده شهرداری گنبدکاووس برای حمایت از تیم‌های ورزشی درسال جاری را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: از این مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به تیم والیبال و بقیه به سایر رشته‌ها و نیز انجام فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است و شورای شهر آن هفت عضو دارد.

منبع خبر