ضرورت بازخوانی هویت و تاریخ اردبیل در موزه شهرداری

رئیس سازمان فناوری شهرداری اردبیل ضمن اشاره به ضرورت بازخوانی هویت و تاریخ اردبیل در موزه شهرداری گفت: راه اندازی تور مجازی موزه عمارت شهرداری اردبیل در بستر وب در دستور کار قرار گرفته است. دلاور زارعی، رئیس سازمان فناوری شهرداری اردبیل، دهم دی ماه، در بازدید از موزه عمارت شهرداری اردبیل با بیان اینکه تور مجازی عمارت شهرداری را با همکاری مدیریت این موزه انجام دادیم، اظهار کرد: می توانیم […]

رئیس سازمان فناوری شهرداری اردبیل ضمن اشاره به ضرورت بازخوانی هویت و تاریخ اردبیل در موزه شهرداری گفت: راه اندازی تور مجازی موزه عمارت شهرداری اردبیل در بستر وب در دستور کار قرار گرفته است.
دلاور زارعی، رئیس سازمان فناوری شهرداری اردبیل، دهم دی ماه، در بازدید از موزه عمارت شهرداری اردبیل با بیان اینکه تور مجازی عمارت شهرداری را با همکاری مدیریت این موزه انجام دادیم، اظهار کرد: می توانیم از ظرفیت تور مجازی جهت معرفی موزه شهرداری به علاقه مندان بهره ببریم به طوری که مخاطبان علاوه بر تماشای آثار منتخب گنجینه این موزه، امکان بازدید ار ساختمان عمارت تاریخی شهرداری را نیز خواهند داشت.
وی افزود: یکی از مزیت های تور مجازی در موزه ها، معرفی و شناساندن موزه ها در سطح جهانی است و با استفاده از این ظرفیت می توان تاریخ، فرهنگ و هنر شهر اردبیل را به جهانیان معرفی کرد.
رئیس سازمان فناوری شهرداری اردبیل گفت: تور مجازی هم اکنون در وب سایت شهرداری اردبیل به آدرس ardabilcity.ir در دسترس عموم کاربران علاقه مند است .
قربان کاجی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز در ادامه از برگزاری دوره های عملی و تئوری برای نیروهای عملیاتی جدید که از طریق بخشنامه ایثارگری تبدیل وضعیت شده اند، خبر داد.
وی اظهار کرد: در راستای آماده سازی نیروهای جدید جذب شده، جهت اضافه شدن به ایستگاه ها و تیم های عملیاتی آتش نشانی شهر اردبیل، دوره های تئوری و عملی آموزشی در حال برگزاری است .
کاجی با بیان این که تمامی نیروها مستلزم یادگیری و حضور در دوره های مقدماتی و تخصصی هستند، افزود: این نفرات طبق برنامه آموزشی ارائه شده توسط واحد آموزش، در دوره های مقدماتی و سپس تخصصی را طبق برنامه حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص تهیه تجهیزات فردی آتش نشانان و بخشی از تجهیزات عملیاتی و همچنین بابت مساعدت در خصوص جذب نیروهای جدید بیان کرد: همواره تلاش داریم تا امدادرسانی در سطح شهر را به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام دهیم.
کاجی گفت: نیروهای جدید و جوان با اتمام دوره های مختلف و در صورت کسب آمادگی های لازم به تیم های عملیاتی اضافه خواهند شد.

منبع خبر