طراحی و نصب ۶۰ المان جدید نوروزی در اراک

معاون خدمات شهری شهردار اراک از طراحی و نصب ۶۰ المان جدید نوروزی در سطح این شهر خبر داد و گفت: المان‌های نوروزی سال‌های گذشته نیز ترمیم و رنگ‌آمیزی شده است. ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات شهرداری اراک در روزهای پایانی سال برای استقبال از بهار آغاز شده است که از آن […]

معاون خدمات شهری شهردار اراک از طراحی و نصب ۶۰ المان جدید نوروزی در سطح این شهر خبر داد و گفت: المان‌های نوروزی سال‌های گذشته نیز ترمیم و رنگ‌آمیزی شده است.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات شهرداری اراک در روزهای پایانی سال برای استقبال از بهار آغاز شده است که از آن جمله می‌توان به پاک‌سازی شهر، خط‌کشی معابر، ترمیم آسفالت کف خیابان‌ها، رنگ‌آمیزی و شست‌وشوی مبلمان شهری، کاشت درخت و گل‌کاری اشاره کرد.

وی افزود: آماده‌سازی پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه برای رفاه مسافران نوروزی نیز در دستور کار شهرداری این کلان‌شهر قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار اراک تصریح کرد: با امیدواری از فروکش‌کردن شرایط شیوع کرونا در ایام نوروز، اجرای برنامه‌های مفرحی را در سطح شهر خواهیم داشت که در همین راستا احداث نوروز گاه در “دره گردو” مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که المان‌های نوروزی سال‌های گذشته ترمیم و رنگ‌آمیزی شده است، ادامه داد: تعداد ۶۰ المان نوروزی جدید نیز به آنها افزوده خواهد شد تا شهروندان در ایام نوروز فضای شادی را در شهر تجربه کنند.

عسگری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارکنان شهرداری در تلاش هستند تا با توان و تمرکز بیشتری به آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز بپردازند.

منبع خبر